تماس:09901879047

تماس:09901879046

اندازه تابلو فرش، سایز تابلو فرش، طرح تابلو فرش، قاب تابلو فرش، تابلو فرش، تابلو فرش ماشینی، تابلو فرش چاپی، تابلو فرش بافت، قیمت تابلو فرش، خرید تابلو فرش، قیمت تابلو فرش چاپی، خرید تابلو فرش چاپی، قیمت تابلو فرش بافت، خرید تابلو فرش بافت، فروش تابلو فرش، فرش، فرش گل نرگس کاشان، تابلو فرش گل نرگس کاشان

اندازه تابلو فرش

تابلو فرش به فرش‌هایی گفته می‌شود که معمولاً جنبه تزیینی دارند. این تابلو فرش‌ ها همانند تابلو قاب شده و از دیوار آویزان می‌شوند. خاستگاه این نوع فرش‌ها البته از نوع دستبافت آن، آذربایجان ایران و در واقع شهر کوچک ولی سه هزار ساله‌ای بنام سردرود است. که بعنوان پایتخت تابلو فرش جهان لقب گرفته‌ است (اندازه تابلو فرش) .

اخیراً در طراحی این نوع تابلو فرش ها تحول بزرگی انجام گرفته‌ است. و آن طراحی نقشه‌های آن با کامپیوتر و در برنامه مخصوص آن است.

تابلو فرش‌ های بافت روباتیک پدیده‌ای نوین در صنعت برای بافت محصولاتی است که بافت دستی آن نیازمند هزینه‌های بالا و زمان طولانی بوده. و به دلیل ظرافت بسیار بالا دشوار می‌باشد.

تابلو فرش محصولی زیبا و پر طرفدار در میان محصولات فرش کاشان می باشد. قیمت تابلو فرش نسبت به قیمت فرش بسیار ارزانتر بوده و بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد .

تابلو فرش می تواند زینت بخش خانه شما باشد یا به عنوان کادویی خاص برای اقوام و دوستان هدیه شود.

 

انواع طرح و نقشه و اندازه تابلو فرش ماشینی

طرح و نقشه ها و اندازه تابلو فرش ها شامل زمینه های فرهنگی و هنری، مناظر طبیعی و تصاویر شخصی، گل، گلدان، میوه، آثار نقاشی ایرانی، آثار نقاشی اروپایی، آثار نقاشی شرقی، مینیاتور، آیات و اماکن مذهبی، حیوانات و پرندگان، تندیس، آثار باستانی، فانتزی، کوچه باغ، زندگی عشایری و روستایی و… می شود.

تابلو فرش های شرکت فرش گل نرگس که ارائه کننده انواع فرش با قیمت مناسب است از دو نوع می باشند:

  • نوع اول تابلو فرش های ابریشمی که بسیار زیبا و ریز بافت هستند. و با تعداد شانه ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه که دارای دو نوع طرح منظره های زیبا و آیات قرآنی موجود می باشد.
  • نوع دوم تابلو فرش های اکریلیک می باشند. که با طرح های بسیار زیبا و منحصر به فرد برای شما مشتریان طراحی و بافته شده اند. که خود دارای دو نوع، مناظر طبیعی و آیات قرآنی می باشند.

 

انواع سایز و اندازه تابلو فرش ماشینی

استفاده از فرش های کوچک به عنوان تابلو در اتاق ها و دفاتر باعث زینت بخشیدن به محیط کار و زندگی می گردد. تابلو فرش ها در سایز های مختلفی در بازار موجود هستند اما اندازه های رایج برای تابلو فرش، شامل موارد زیر می باشد:

  • اندازه ۷۰ × ۵۰
  • اندازه ۱۰۰ × ۵۰
  • اندازه ۱۰۰ × ۷۰

 

شما می توانید برای دیدن انواع تابلو فرش به سایت https://tablofarsheiran.ir مراجعه نمایید.

همچنین می توانید به صورت تلفنی با شماره تلفن 09901879046 تماس گرفته و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

یک دیدگاه برای “اندازه تابلو فرش”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!