تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش دستباف گونه، فرش گل برجسته، فرش دستبافت، فرش، فرش گل نرگس کاشان، شرکت فرش گل نرگس کاشان، خرید فرش، قیمت فرش، خرید فرش دستبافت، قیمت فرش دستبافت، خرید فرش دستباف گونه، قیمت فرش دستباف گونه، خرید فرش گل برجسته، قیمت فرش گل برجسته

فرش دستباف گونه

شرکت فرش گل نرگس کاشان مفتخر به تولید کننده برتر فرش های سجاده ای، فرش مسجد، فرش دستباف گونه در کشور تولید کننده فرش های ۵۰۰ – ۷۰۰ – ۱۰۰۰ – ۱۲۰۰ – ۱۵۰۰ شانه است. اینگونه از محصولات شرکت فرش گل نرگس کاشان با بهره گیری از ماشین آلات مدرن روز دنیا بافته می شود. و به علت ظرافت در جنس و بافت بسیار قابل انعطاف و رقیب جدی برای فرش دستباف می باشد.

این شرکت می تواند بر اساس طراحی و دکوراسیون مکان مورد نظر شما با وسایل، مبلمان، پرده ها و… فرش تولید نماید.

 

 چگونگی نحوه ی سفارش فرش دستباف گونه که طرح و اندازه به دلخواه مشتری باشد :

  • عکس یا طرح دلخواه شما ، همراه با نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن ، آدرس کامل پستی و اندازه ی فرش از طریق شماره تلگرام 09901879047 ارسال فرمایید.

 

  • پس از دریافت طرح شما و تایید آن از طرف شرکت نصف مبلغ تعیین شده بابت بیعانه ، را به حساب شرکت واریز فرمایید.

 

  • فرش آماده شده از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد و الباقی مبلغ فرش به مامور پست پرداخت خواهد شد.

مشخصات فرش های شرکت فرش گل نرگس :

بالاترین کیفیت ۱۲۰۰ شانه و نخ صد درصد آکریلیک هیت ست شده ۸ و ۱۰ رنگ و با بافت کریستال قابل شستشو می باشد. همچنین شرکت فرش گل نرگس کاشان این آمادگی را دارد که انواع فرش با طرح و نقشه مورد پسند شما و با هر اندازه ای که مدنظر شماست برای شما تهیه نماید.

 

* ** *برای دیدن انواع فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، تابلو فرش، گلیم فرش به آدرس تلگرامی gncarpet@ مراجعه فرمایید.

 

فرش دستباف گونه گل برجسته

فرش گل برجسته از فرش های جدید و زیبا هستند. که به تازگی وارد چرخه تولید فرش دستباف گونه شده است. این نوع فرش، با نخ های هیت ست شده بافته می شود. که در این فرش، قسمت هایی که از نخ هایبالک استفاده شده فرورفته و قسمت های دیگر برجسته خواهد بود. این نوع فرش ها کمی نازکتر از فرش های معمول هستند. و بسته به تراکم و شانه ۷ تا ۹ میلی متر ضخامت خواهد داشت. که البته در قسمت فرورفته در فرش این اعداد به ۴ و ۶ میلی متر تغییر خواهد کرد. برخلاف تصور عموم هر چه تراکم و شانه در فرش بالاتر میرود فرش نازکتر و ظریفتر میشود.

به دلیل اینکه در کشورهای دیگر قطر و ضخامت فرش اهمیتی ندارد. صادرات این نوع فرش در خارج از مرزهای کشور نیز رونق فراوانی دارد. طرح هایی که در فرش های گل برجسته استفاده میشود بیشتر سبک سنتی دارد. و طرح های شلوغ و فانتزی کمتر در این دسته از فرش بافته میشود. این نوع فرش ها در دو نوع ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه تولید می شود.

 

فرش گل برجسته چگونه تولید می شود ؟ 

در آغاز کار باید بدانید که، هیچ دستگاه فرش ماشینی در دنیا وجود ندارد که فرش را به صورت برجسته تولید کند. ولی سوال اینجاست که پس چطور به وفور و در ابعاد و رنگ ها و شانه های مختلف در بازار فروش فرش، اینگونه فرش ها (فرش گل برجسته) دیده میشود. نکته همین جاست.

در زمان تولید فرش و در پروسه ای که شروع میشود تا فرش بافته شده و سپس تکمیل گردد. تمام این اتفاقات رخ میدهد. و نکته اصلی اینجاست که در زمان تولید فرش های گل برجسته در اصل از دو نوع نخ اکریلیک متفاوت استفاده میگردد. که هر کدام با توجه به خاصیت و کارایی خود وظیفه ای را به عهده دارند.

در فرش های گل برجسته در اصل همراه با نخ اکریلیک استاندارد و معمولی که در تمام فرش های معمولی و استاندارد بکار میرود. نوع نخ دیگری به نام نخ اکریلیک هایبالک نیز استفاده میگردد. این نوع نخ که از لحاظ واکنش به دما بسیار حساس میباشد. و معمولا در فرش های گل برجسته به عنوان رنگ زمینه نیز به کار میرود، استفاده میشود.

در زمان‌ تولید فرش ماشینی کلیه فرش های تولید شده خام میباشد. (بدون ریشه، زیگزال، چرم لبه فرش، آهار، شیرینگ). و این عملیات معمولا در شرکت های دیگر که جزو صنایع وابسته و خدماتی صنعت فرش محسوب میشوند انجام میگیرد.

 

معایب فرش گل برجسته

تمیز کردن این نوع فرش ها بسیار کار دشواریست. به این علت که در اکثر موارد ، آشغال لابلای این فرورفتگی ها باقی می ماند و کاملا مشخص هم نیست. و یا در لابلای برجستگی ها که دارای نخ پفکی هستند باقی می ماند. از این رو تمیز کردن آنها کمی مشکل است.

اما امروزه با توجه به دکوراسیون خانه، این نوع فرش ها چون زیبایی خاصی به فضای خانه می دهند. بسیار مورد پسند بوده و بسیار استفاده می شوند.

۴۷ دیدگاه برای “فرش دستباف گونه”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!