تماس:09901879047

تماس:09901879046

بهترین هدیه ، هدیه تابلو فرش، هدیه مناسب، تابلو فرش، تابلو فرش ماشینی، تابلو فرش چاپی، تابلو فرش بافت، قیمت تابلو فرش، خرید تابلو فرش، قیمت تابلو فرش چاپی، خرید تابلو فرش چاپی، قیمت تابلو فرش بافت، خرید تابلو فرش بافت، فروش تابلو فرش، فرش، فرش گل نرگس کاشان، تابلو فرش چهره، تابلو فرش حیوانات، تابلو فرش گل، تابلو فرش گلدان، تابلو فرش منظره، تابلو فرش مینیاتوری، تابلو فرش فرانسوی، تابلو فرش زیبا

تابلو فرش چهره

با وجود تکنولوژی و وسایل امروزی مثل کامپیوتر ، تبلت و انواع گوشی های همراه هنوز هم چاپ عکس های خانوادگی لذت بخش بوده و زیبایی خود را از دست نداده است. چرا که عکس ها پس از چاپ زیبایی بیشتری پیدا کرده و به عبارت دیگر زیبایی آنها بهتر نمایان می شود (تابلو فرش چهره).

عکس های شخصی و به ویژه عکس های چهره بر روی تابلو فرش زیبایی مضاعفی دارند . در گذشته به دلیل هزینه بسیار زیاد برای بافت نوعی که همگی به صورت دستباف تهیه می شد ، فقط چهره بزرگان و شخصیت های مطرح سیاسی و هنری و علمی در قالب تابلو دستبافت دیده می شد . ولی امروزه دیگر تبدیل عکس به تابلو فرش چهره هزینه و زمان چندانی نیاز ندارد . حتی به عنوان یک هدیه کاملا شخصی مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفته است .

در ادامه می خواهیم به توضیح و معرفی بافت تابلو فرش چهره سفارشی به همراه موضوعاتی که در این باره برای خرید شما باید بدانید بپردازیم .

بافت تابلو فرش ، شرکت گل نرگس کاشان

بافت تابلو فرش ، شرکت گل نرگس کاشان

 

روش های بافت تابلو فرش چهره

در حال حاضر دو روش برای بافت تابلو فرش ماشینی وجود دارد که یکی می تواند بافت چاپی باشد و دیگری نوع بافت معمولی ماشینی است که در ادامه قصد داریم به آنها اشاره کنیم که می توانید آن را مطالعه و مشاهده کنید .

تابلو فرش گل نرگس کاشان

تابلو فرش ورزشکاران ، گل نرگس کاشان

 

روش اول : تابلو فرش چهره ماشینی بافت ماشینی

در روش بافت ماشینی ، عکس مورد نظر پس از طراحی توسط طراح و به کمک نرم افزار ، تبدیل به نقشه قابل بافت شده و توسط ماشین بافندگی بافته می شود که طبیعتا به صورت جفت عکس خواهد بود .

در هنگام طراحی عکس ، باید طراح دقت کند که ظرافت های عکس از بین نرود زیرا رنگ های قابل بافت در محصولات تابلو فرش چهره ماشینی محدود بوده و باید بسیار دقت گردد که جزئیات عکس از بین نرود و همچنین با توجه به محدودیت رنگ در دستگاه های بافندگی ، رنگ نخ ها باید متناسب با رنگ چهره باشد تا حتی الامکان عکس به چهره شبیه تر باشد .

روش دوم : تابلو فرش چهره ماشینی چاپی

در روش چاپ عکس مورد نظر توسط دستگاه های مخصوص چاپ بر روی یک تابلو فرش سفید از قبل بافته شده چاپ می شود . در این روش به این علت که تابلو فرش چهره ماشینی چاپی دارای نزدیکی و شباهت بیشتری به تابلو فرش های واقعی باشد ، طرح چاپی را روی زمینه سفید آن به صورت پشت و رو چاپ می کنند تا با این کار به نوع دستبافت و یا بافت ماشینی بیشتر شبیه شود .

عواملی چون کیفیت عکس ارسالی ، ویرایش مناسب عکس ، روش چاپ ، کیفیت و نوع دستگاه ، جنس نخ و تراکم فرش در کیفیت چاپ موثر می باشد . ماندگاری رنگ ، کیفیت و پیکسل عکس ها با توجه به تکنولوژی و متدهای مختلف و همچنین کیفیت مواد به کار رفته از جمله کیفیت رنگ ، متفاوت است .

صنعت چاپ دیجیتال در سال های اخیر قابلیت های خود را از چاپ های کاغذی و نایلونی به تمام محصولات از قبیل نساجی و فرش هم گسترش داده است . چاپ دیجیتال امکان رویاپردازی بیشتری را به مشتری و تولیدکننده می دهد .

هرچند که این کار با ساخت و تولید روبات های قالیباف تا حد زیادی امکان پذیر شده است ، اما چاپ دیجیتال روی تابلو فرش چهره ماشینی را می توان گامی نو در این عرصه دانست .

بطوریکه دنیای خیالی مشتریان را زیر پای آنها به نمایش گذاشته و با قیمتی ارزان و پروسه ای سریع این امکان را به آنها خواهد داد تا هرچه را که روست دارند در خانه خود پهن کنند یا تصویر دلخواه خود را به دیوار خانه بیاویزند .

 

تابلو فرش گل نرگس کاشان تابلو فرش گل نرگس کاشان

تابلو فرش هنرمندان، گل نرگس کاشان

 

هردو روشی که ذکر کردیم دارای مزیت ها و معایب خاص به خود هستند . روش چاپی سریع تر ، راحت تر و کم دوام تر است ولی دارای دوام کمتری نسبت به تابلو فرش بافت ماشینی آن است . ولی در نوع بافت ماشینی نیز هزینه بیشتر و سرعت کمتر در بافت از معایب آن به شمار می رود .

جهت سفارش تابلو فرش ، فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ تماس حاصل فرمایید حتی در ایام تعطیل.

۲۳ دیدگاه برای “تابلو فرش چهره، هدیه ای نفیس به آنهایی که دوستشان دارید”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!