تماس:09901879047

تماس:09901879046

نذر فرش، فرش، فرش کاشان، فرش گل نرگس کاشان، خیر، خیرین مساجد، خیر مسجد، نیازمند فرش، فرش مسجد، سجاده فرش مسجد، فرش سجاده ای مسجد، فرش نماز، فرش سجاده ای، سجاده فرش، قیمت فرش، خرید فرش، قیمت سجاده فرش، خرید سجاده فرش، حرم ائمه، نمازخانه مدارس، مسجد، مدارس

پیرو درخواست های مکرر هیئات امناء محترم مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه و همچنین مدیران مدارس که در شهرها یا روستاهای بدون بودجه کافی هستند، شرکت فرش گل نرگس کاشان تصمیم گرفت طرح نذر فرش را ویژه ی این عزیزان اجرا کند.

بدین جهت از خیرین ارجمند و گرامی دعوت به عمل آید تا با اعلام همکاری برای شرکت در این طرح، به مفروش نمودن این مکان ها کمک کنند.

خیرین عزیزی که می خواهند در این طرح شرکت کنند ابتدا شماره تماس خود را در برای ما ارسال می کنند سپس مکان های نیازمند مفروش شدن در اسرع وقت از طرف شرکت به آن ها معرفی خواهد شد.

درنتیجه خیرین گرامی می توانند بدون واسطه و با شناسایی و تایید این مکان ها، کمک های خود را ارائه نمایند. اجرای کار نیز به طور مستقیم زیر نظر خیر انجام خواهد شد.

بدین منظور از خیرین عزیز درخواست میکنیم شماره تماس و نام و نام خانوادگی خود را به شماره همراه 09901879047 ارسال کنند و یا برای اعلام همکاری با این شماره تماس بگیرند.

هیئت امنای مکان های نیازمند مفروش شدن نیز برای درخواست فرش نذری میتوانند فرم زیر را دانلود و تکمیل کنند و سپس در ایتا، روبیکا یا تلگرام به شماره همراه 09924261628 ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!