تماس:09901879047

تماس:09901879046

اولین تولید کننده سجاده، بزرگترین تولید کننده سجاده، فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش نمازخانه، فرش مسجد، فرش مسجدی، فرش نمازی، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، قیمت فرش مسجد، خرید فرش مسجد، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش سجاده ای، فرش گل نرگس کاشان، شرکت فرش گل نرگس کاشان، فرش محراب دار، فرش محرابی، فرش تشریفاتی، فرش قرمز، فرش هتل، فرش راه پله، فرش پله ای، قیمت فرش تشریفاتی، خرید فرش تشریفاتی

اولین و بزرگترین تولید کننده سجاده فرش، شرکت فرش گل نرگس کاشان

شرکت فرش و سجاده فرش گل نرگس کاشان اولین و بزرگترین تولید کننده سجاده فرش و فرش های محرابی در ایران ویژه مساجد، حسینیه ها، نمازخانه ها، تکایا و … است.

شرکت فرش گل نرگس کاشان اولین و بزرگترین تولید کننده سجاده فرش با در اختیار داشتن ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و با حضور تیم های حرفه ای در طراحی دکوراسیون داخلی برای مکان های فرش، مساجد، حسینیه ها، نمازخانه ها، مصلی ها، دانشگاه ها ، مدارس ، ادارات و . . . با رعایت اصول و استانداردهای لازم توانست. فرش ویژه مساجد بنام سجاده فرش را طراحی و تولید نماید. و اولین و بزرگترین تولید کننده سجاده فرش در جهان محسوب می شود. در خدمت آبادگران خانه های خدا می باشد. شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان تولید کننده و صادر کننده نمونه سال های متوالی سجاده داخل و صادر به کشورهای عربی از افتخارات این شرکت میباشد.

 

خدمات ویژه شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان جهت سفارش فرش سجاده ای

مشاوره بهینه:

از جمله مهمترین خدماتی است که شرکت گل نرگس کاشان، اولین تولید کننده سجاده فرش در جهان ویژه مساجد مصلی ها، تکایا، نمازخانه های ادارات، موسسات، آموزشگاه ها، سازمان ها، دانشگاه ها، مدارس و… در اختیار مشتریان خود می گذارد.

این بخش از خدمات توسط تیم بازرگانی شرکت گل نرگس کاشان انجام می شود. که با ارائه کاتالوگ، بروشور، سی دی و اعزام نیرو همراه با نمونه سجاده در محل شما، حق انتخاب را برای شما تضمین می کند.

ارائه کلیه ی خدمات حمل و نصب همراه با تجهیزات لازم، دوخت و سردوزی در محل و فضای نمازخانه، جزء مسئولیت و تعهدات شرکت گل نرگس کاشان می باشد.

 

سجاده فرش گل نرگس

سجاده فرش گل نرگس، اولین تولید کننده سجاده فرش

 

مشخصات نوع بافت محصولات فرش های سجاده ای شرکت گل نرگس کاشان

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .) ۴۴۰ شانه با تراکم ۸۰۰ تک نخ

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .) ۴۴۰ شانه با تراکم ۸۰۰ صد درصد آکریلیک

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه  و . . .) ۵۰۰ شانه با تراکم ۸۰۰ صد درصد آکرولیک

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه  و . . .) ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ پلی استر

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه  و . . .) ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰  صد درصد اکریلیک هیت ست شده

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .) ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۲۰۰ صد درصد اکریلیک هیت ست شده

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ،فرش نمازخانه و . . .) ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰ صد درصد اکریلیک هیت ست شده

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .) ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۲۵۰ صد درصد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .) ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ صد درصد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی، فرش نمازخانه و . . .) ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ صد درصد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه  و . . .) ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ صد درصد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای (سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .)۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ صد درصد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

 

تولید کننده سجاده فرش در سراسر کشور توسط شرکت فرش گل نرگس کاشان

سجاده فرش گل نرگس کاشان، اولین تولید کننده سجاده فرش در ایران، بزرگترین تولید کننده ی فرش سجاده ای در ایران، تولید کننده ی انواع طرح های محرابی و تشریفاتی، تولید کننده سجاده فرش اهل سنت، تولید کننده ی انواع طرح های فرش های تشریفاتی ویژه برادران اهل سنت، فرش های سجاده ای اردبیل، نمایندگی فرش های سجاده ای آذربایجان شرقی، نمایندگی فرش های سجاده ای آذربایجان غربی، نمایندگی فرش های سجاده ای زنجان

 

تولیدات شرکت فرش گل نرگس کاشان، بزرگترین تولید کننده فرش سجاده ای همگی با نخ های ۱۰۰ درصد آکریلیک هیت ست شده میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش  09901879047 تماس حاصل فرمایید حتی در ایام تعطیل.

شما می توانید برای دیدن طرح های بسیار زیادی از فرش محرابی به ادرس تلگرامی sajjadehfarshegolenarges@  مراجعه نمایید.

 

خرید فرش سجاده ای

برای خرید فرش سجاده ای بهتر است قبل از توجه به ظاهر و زیبایی و طرح و رنگ سجاده فرش بیشتر به نوع جنس و دوام و کیفیت و میزان ضمانت ارائه شده توسط شرکت فروشنده دقت کنید.

برای پیداکردن بهترین فرش سجاده ای با میزان هزینه و بودجه شما، چندین عامل را در نظر داشته باشید.

یک فرش سجاده ای کامل ابتدا فقط باید دارای ترکیب درست در تراکم، گره و الیاف باشد و هر چقدر هم که در خرید فرش سجاده ای برای اماکن متبرکه و عمومی تخصص داشته باشیم توجه به این نکات لازم و ضروری است.

در مرحله بعد از بررسی ملاک های اصیل در انتخاب فرش سجاده ای نوبت به خرید بر اساس طرح سجاده فرش و نقش و رنگ فرش سجاده ای می باشد.

 

بررسی مسائل مهم در خرید فرش سجاده ای

در این مطلب ما سعی داریم بررسی مسائل مهم و اساسی در خرید فرش سجاده ای بپردازیم ولی می دانیم که دانستن اصطلاحات مربوط به فرش محرابی خالی از لطف نخواهد بود و با دانستن مثلا معنای تراکم که به نزدیکی گره ها گفته می شود می توانیم در خرید فرش سجاده ای مورد نظر ابتکار عمل نشان دهیم و در ارزیابی و مقایسه و خرید فرش سجاده ای فراغ داشته باشیم. در همین یک مثال که به عنوان نمونه در اصطلاحات سجاده فرش آورده شد.

خرید فرش سجاده ای تاکید می شود که پرز (خواب) و شانه ها پرتراکم تر باشد که در نتیجه سجاده فرش خریداری شده شما دوام و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

یا به طور مثال توجه به گره ها در خرید سجاده فرش که به چرخش الیاف به دور خود گفته می شود؛ قابل تامل است. هرچه چرخش های الیاف محکم تر باشد به دوام سجاده فرش افزوده می شود.

 

جهت کسب هرگونه اطلاعات و یا سفارش خرید با شماره تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ تماس حاصل فرمایید.

(اولین تولید کننده سجاده فرش)

طرح های فرش سجاده ای

پدید آوردن مکانی آرام و زیبا و پاکیزه یکی از مشخصات عبادتگاه در تمامی ادیان بوده است.

طرح های فرش سجاده ای یا همان فرش مسجد با الگو برداری از نقوش اسلامی و ایرانی و ایجاد هارمونی متناسب با فضاهای مذهبی طرحی بدیع و آرامش بخش را ایجاد میکند و به ایجاد فضای معنوی بسیار کمک می کند.

به‌صورت کلی به فرش‌هایی که دو لچک در بالا دارند اما در پایین بدون لچک هستند و در مرکزشان فضایی طاقدار مانند محراب مساجد به‌ تصویر کشیده شده، فرش سجاده ای می‌گویند.

این فرش ها در رول‌های طویل بافته می‌شوند و محراب‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. هر طرح محراب، سجاده یک نمازگزار محسوب می‌شود.

طرح های فرش سجاده‌ای از نظر تکنیک بافت و مواد اولیه تفاوتی با دیگر انواع فرش ماشینی ندارند.

این نوع فرش در کشورهای مسلمان‌نشین طرفداران بی‌شماری دارد. بزرگ‌ترین بازار فروش فرش های سجاده ای محرابی ایرانی، بیروت، و اکثر همه کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضی از کشورهای اروپایی هستند.

انواع طرح های فرش سجاده ای

فرش سجاده ای یکی از انواع فرش های یکپارچه و بدون دوخت است. فرش های ماشینی یکپارچه همان فرش های سفارشی و بدون دوخت است که کمک میکند تمامی نقاط محیط مورد نظر خود را به صورت یکسان و یک دست و با یک نقشه و طرح فرش نمایید.

به تازگی گرایش بسیاری برای استفاده از سجاده فرش به خاطر نظم و آراستگی خاصی که در طراحی و طرح محراب آن دارد وجود دارد.

فرش سجاده ای در انواع طرح محرابی و طرح تشریفاتی (فرش مخصوص راهرو ها، پله ها، سالن های کنفرانس و هتل ها) تولید می شوند.

طرح‌های فرش سجاده ای

نقش قندیل، ستون و سر ستون هم در سجاده معمول است. دوران طلایی بافت سجاده اوایل سدهٔ هفدهم م. ( یازدهم ه. ق.) بوده است.

اصلی‌ترین نقش روی آن تصویر یک محراب در مرکز فرش سجاده ای است. با توجه به آموزه‌های اسلام مبنی بر ساده‌ زیستی، متن این فرش‌ های سجاده ای نسبت به طرح‌های دیگر فرش ایرانی ساده‌تر است و نقش‌ونگار کمتری دارد.

فرش های سجاده ای از دو قسمت بدنه و گردنگاه تشکل شده‌اند. بدنه محل نشست و برخاست نمازگزار و گردنگاه محل سر او به هنگام سجده است. اما جای سر باریک و در حد گردن است و این موضوع برای دوری از شباهت و صورت‌ سازی است که در هنرهای اسلامی از آن اجتناب شده است.

دلایل استفاده از فرش سجاده ای در مفروش کردن مساجد و نمازخانه ها :

یکی از سوالاتی که زمان خرید فرش برای نمازخانه و مساجد مطرح میشه فرق بین فرش های سجاده ای و فرش های سنتی است.

تفاوت های زیادی بین فرش سجاده ای و فرش های سنتی وجود دارد. مهمترین دلیل آن اندازه فرش های سجاده ای به نسبت فرش های سنتی با سایز های تعریف شده است. مفروش کردن و نصب سجاده فرش بسیار راحت تر از فرش ماشینی است. فرش سجاده ای قابلیت این را دارد که کل فضای داخلی مسجد یا نمازخانه را به صورت کامل بپوشانند.

از آنجایی که فرش سجاده ای را می توان با هر شکل و اندازه ای تولید کرد ، مساجد نیازی به کناره ها و فرش های حاشیه برای پر کردن فضاهای خالی ندارند. همچنین ترمیم و یا تعویض سجاده فرش بسیار با صرفه تر از تعویض فرش ماشینی است. فرش سجاده ای رنگ بندی ها و طرح های مختلفی را داراست که با توجه به رنگ پنجره ها و دکور داخلی مسجد می توان نوع طرح آن را انتخاب نمود.

در ادامه سایر دلایل برتری فرش سجاده ای نسبت به فرش های معمولی را بخوانید :

  • امکان مفروش نمودن تمام فضای داخلی نمازخانه یا مسجد توسط فرش سجاده ای

 

  • نظم و یکپارچگی صفوف نمازگزاران و هم راستا شدن نمازگزاران ایستاده در یک صف

 

  • امکان مفروش نمودن نمازخانه یا مسجد بدون هیچگونه محدودیت ساختار هندسی مکان

 

  • امکان بافت فرش سجاده ای دقیقا متناسب با پلان مسجد و عدم پرداخت هزینه های اضافی جهت پر نمودن فضاهای خالی با سایر فرش های کوچک و زرع و نیم

 

  • امکان مفروش نمودن نمازخانه یا مسجد به اندازه مساحت ارایه شده توسط نرم افزار اتوکد

 

  • امکان تشخیص قبله با توجه به جهت و راستای فرش های سجاده ای نصب شده

 

  • امکان انتخاب ترکیب بندی و ماهیت طرح های فرش سجاده ای بر مبنای دکوراسیون داخلی مسجد ( اعم از انتخاب رنگ و شفافیت زمینه متناسب با رنگ محیط همانند رنگ محراب، رنگ پرده ها و رنگ پنجره ها، انتخاب نوع طرح متناسب با سلایق و نیاز همچون طرح های ترنج دار و بدون ترنج، طرح های بدون ستون و… )

 

  • شستشوی آسان طرح های فرش سجاده ای نسبت به سایر فرش های ماشینی

 

  • ترمیم سریع تر فرش سجاده ای نسبت به فرش ماشینی (به عنوان مثال در صورت بروز هرگونه مشکل در فرش سجاده تنها کافیست یک عدد سجاده ترمیم یا تعویض گردد. ولی در صورت آسیب پذیری یک تخته فرش ۱۲ متری لازم است کل فرش ترمیم گردد)

 

  • تعویض سریع فرش سجاده ای نسبت به فرش های ماشینی با ابعاد ۶،۹ و ۱۲ متر امکان بافت یک سجاده جهت جایگزین شدن فرش سجاده ای معیوب بسیار راحت تر از بافت یک تخته فرش ۱۲ متری و تعویض فرش می باشد. در ضمن تنوع طرح های فرش ماشینی بسیار بیشتر از فرش های سجاده ای بوده. و در صورت بروز مشکل ، بافتن فرش سجاده ای با همان طرح آسان تر از یافتن یک تخته فرش ۱۲ متری با طرح قبلی می باشد.

 

  • جمع کردن و مفروش نمودن طرح های فرش سجاده ای نسبت به سایر فرش های ماشینی آسان تر است.

 

  • یکپارچگی و نظم در طرح های فرش سجاده ای مفروش شده (فرش های سجاده ای به دلیل یکپارچگی در طرح نسبت به فرش های ماشینی که ممکن است در طرح های مختلف باشد. زیبایی بیشتری به محیط نمازخانه یا مسجد می دهد.)

 

  • پرداخت هزینه کمتر جهت تعویض و ترمیم فرش سجاده ای نسبت به سایر فرش های ماشینی

 

  • امکان مفروش شدن نمازخانه های بسیار کوچک با مساحت کمتر از ۶ متر توسط فرش سجاده ای

(اولین تولید کننده سجاده فرش)

نصب فرش سجاده ای

ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﻧﺼﺐ ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ ﻓﺮش ﺳﺠﺎده ای داﺧﻞ ﻣﺴﺠﺪ ﯾﺎ ﻧﻤﺎزﺧﺎﻧﻪ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ. ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻓﺮش ﺑﺮ ﻃﺒﻖ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻣﺴﺠﺪ ﯾﺎ ﻧﻤﺎزﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﺪﯾﻦ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﻪ اﻧﺪازه ﺳﺠﺎده ﻓﺮش ﻫﺎ دﻗﯿﻘﺎ ﺑﺮاﺑﺮ ﺑﺎ اﻧﺪازه ﻃﻮل ﺻﻒ ﻧﻤﺎز ﺑﺎﻓﺘﻪ و ﻧﺼﺐ ﻣﯽ ﮔﺮدد.

اﻟﺒﺘﻪ در ﻣﻮرد ﻧﻤﺎزﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﯾﺎ ﻣﺴﺎﺟﺪی ﮐﻪ دارای ﻗﺒﻠﻪ ﻣﺘﻤﺎﯾﻞ ﻫﺴﺘﻨﺪ. اﻣﮑﺎن ﺑﺎﻓﺖ ﻓﺮش ﻫﻢ اﻧﺪازه ﻃﻮل ﺻﻒ ﻧﻤﺎزﮔﺰاران ﻣﺸﮑﻞ اﺳﺖ.

ﻻزم اﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ از ﻣﻔﺮوش ﮐﺮدن ﻣﺴﺠﺪ، ﻧﺼﺎب ﺟﻬﺖ ﻗﺒﻠﻪ را ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻗﺒﻠﻪ ﻧﻤﺎ، ﺑﻪ ﺻﻮرت دﻗﯿﻖ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. در اﻧﺠﺎم اﯾﻦ ﮐﺎر ﺑﺎﯾﺪ دﻗﺖ ﻻزم ﻣﺒﺬول داﺷﺘﻪ ﺷﻮد. ﭼﺮا ﮐﻪ در ﺻﻮرت اﺷﮑﺎل در ﺗﻌﯿﯿﻦ دﻗﯿﻖ ﻗﺒﻠﻪ در ﻫﻨﮕﺎم ﻧﺼﺐ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ. در ﻃﻮل رول ﻫﺎ ﮐﻮﺗﺎه ﺷﻮد و ﯾﺎ ﺿﺎﯾﻌﺎت ﻧﺎﺷﯽ از ﻧﺼﺐ اﻓﺰاﯾﺶ ﯾﺎﺑﺪ.

 

روش ﻧﺼﺐ سجاده فرش (طرح های فرش سجاده ای):

ﻓﺮش ﻫﺎی ﺳﺠﺎده ای را ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ دو روش ﯾﮑﯽ در ﻣﯿﺎن و ﯾﺎ ﻣﻮازی ﻧﺼﺐ ﻧﻤﻮد. در روش ﻣﻮازی ﺳﺘﻮن ﻫﺎی ﻓﺮش ﺳﺠﺎده ای در ﺗﻤﺎﻣﯽ ردﯾﻒ ﻫﺎ دﻗﯿﻘﺎ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ. وﻟﯽ در روش ﯾﮑﯽ در ﻣﯿﺎن ﺳﺘﻮن ﻓﺮش ﺳﺠﺎده ای ردﯾﻒ ﺑﻌﺪی در روﺑﺮوی ﻧﻘﻄﻪ وﺳﻂ ﺳﺠﺎده ردﯾﻒ ﻗﺒﻠﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد.

ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻣﯽ ﮔﺮدد از روش ﯾﮑﯽ در ﻣﯿﺎن اﺳﺘﻔﺎده ﮔﺮدد. زﯾﺮا اﺣﺘﻤﺎل ﺑﺮﺧﻮرد ﻧﻤﺎزﮔﺰار در ردﯾﻒ ﺑﻌﺪی ﺑﺎ ﻧﻤﺎزﮔﺰار ردﯾﻒ ﻗﺒﻠﯽ ﺑﺮاﺑﺮ ﺻﻔﺮ اﺳﺖ. وﻟﯽ در روش ﻣﻮازی اﻣﮑﺎن ﺑﺮﺧﻮرد ﻧﻤﺎزﮔﺰاران در ﺻﻔﻮف ﻧﻤﺎز ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎد ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

نصب فرش سجاده ای به صورت موازی

نصب فرش سجاده ای به صورت موازی

 

نصب فرش سجاده ای به صورت آجری

نصب فرش سجاده ای به صورت آجری

(اولین تولید کننده سجاده فرش)

ﻋﻮاﻣﻠﯽ ﮐﻪ در ﺣﯿﻦ ﻧﺼﺐ ﻓﺮش ﺳﺠﺎده ای ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺷﻮد (طرح های فرش سجاده ای):

  • ﺑﺮش دﻗﯿﻖ دور ﺳﺘﻮن ﻫﺎی ﻧﻤﺎزﺧﺎﻧﻪ ﯾﺎ ﻣﺴﺠﺪ و ﭼﺮﺧﺎﻧﺪن ﺳﺠﺎده ﻧﻤﺎز ﺑﻪ دور ﺳﺘﻮن ﺑﺎ زاوﯾﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ
  • ﺑﺮش ﮐﻨﺎره ﻫﺎ و ﺣﺎﺷﯿﻪ دﯾﻮارﻫﺎ ﺑﺪون ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ اﻧﺤﺮاف و اﺿﺎﻓﯽ ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﻓﺮش ﺳﺠﺎده ای ﺑﺮ روی ﻟﺒﻪ دﯾﻮار
  • دور دوزی و زﯾﮕﺰاگ ﺳﺠﺎده ﻓﺮش ﻫﺎی ﺑﺮش ﺧﻮرده ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﺳﺘﺤﮑﺎم ﻻزم و زﯾﺒﺎﯾﯽ

 

 جهت کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر مقالات زیر را مطالعه فرمایید.

۱۴ دلیل مهم مزایای خرید فرش برای مسجد از شرکت فرش گل نرگس کاشان

جهت دیدن انواع فرش، گلیم فرش، تابلو فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش محرابی مسجد به کانال تلگرامی gncarpet@ مراجعه نمایید.

۲۷ دیدگاه برای “اولین تولید کننده فرش سجاده ای”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!