تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش برای مسجد در انواع طرح ها و رنگ های متفاوت، فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش نمازخانه، فرش مسجد، فرش مسجدی، فرش نمازی، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، قیمت فرش مسجد، خرید فرش مسجد، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش سجاده ای، فرش گل نرگس کاشان، فرش محراب دار، فرش محرابی، فرش تشریفاتی، فرش قرمز، فرش هتل، فرش راه پله، فرش پله ای، قیمت فرش تشریفاتی، خرید فرش تشریفاتی، 14 دلیل مهم، 14 دلیل مهم خرید فرش

سجاده فرش گل نرگس کاشان

شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان عرضه کننده فرش برای مسجد، حسینیه ها و تکایا ، اماکن متبرکه و امامزاده ها و نمازخانه مدارس و ادارات با طرح ها و رنگ های زیبا و دلنشین زینت بخش مساجد می‌باشد. «نصب دقیق و صحیح»، «ضمانت مناسبترین قیمت» و «ارائه بهترین کیفیت» سه اصل اولیه است که سجاده فرش گل نرگس سعی کرده به آن پایبند باشد (14 دلیل مهم خرید فرش).

 

فرش برای مسجد

شعار سجاده فرش گل نرگس کاشان ” آبادانی بهترین اماکن زمین یعنی مساجد می باشد.” و در همین راستا به ارائه مشاوره رایگان به متولیان و خیرین مساجد به صورت فعال و صادقانه پرداخته است. در صورتی که متولیان و بانیان خیر مساجد فرش سجاده ای، فرش برای مسجد، سجاده فرش با طرحی خاص و منحصر به فرد مسجد یا مکان متبرکه خود را می خواهند .

سجاده فرش گل نرگس کاشان با کمک طراحان فرش این نیاز عزیزان خیر را برآورده می سازد. سجاده فرش گل نرگس کاشان همچنین عرضه کننده فرش تشریفات برای سالن ها، راهروها و راه پله های هتل ها، منازل، همایش ها و اماکن عمومی و مذهبی و نیز عرضه کننده پشتی برای اماکن مذهبی و تفریحی سنتی چون قهوه خانه ها و رستوران های سنتی می باشد.

 

مزایا و وجوه تمایز سجاده فرش و فرش برای مسجد با فرش ماشینی در سجاده فرش گل نرگس

یکی از نکات کلیدی تاثیر گذار در انتخاب و اولویت دادن فرش سجاده ای، سجاده فرش و فرش تشریفاتی نسبت به سایر فرش های ماشینی توسط مساجد و سازمان ها ، ویژگی ها و مزیت های فرش سجاده ای با طرح محرابی نسبت به فرش ماشینی ای با اندازه ۶،۹ و ۱۲ متر می باشد .

(14 دلیل مهم خرید فرش)

 

از جمله این مزیت ها و ویژگی های انحصاری می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • امکان مفروش نمودن تمام فضای داخلی نمازخانه یا مسجد توسط فرش سجاده

 

  • نظم و یکپارچگی صفوف نمازگزاران و هم راستا شدن نمازگزاران ایستاده در یک صف

 

  • امکان مفروش نمودن نمازخانه یا مسجد بدون هیچگونه محدودیت ساختار هندسی مکان

 

  • امکان بافت فرش سجاده دقیقا متناسب با پلان مسجد و عدم پرداخت هزینه های اضافی جهت پر نمودن فضاهای خالی با سایر فرش های کوچک و زرع و نیم

 

  • امکان مفروش نمودن نمازخانه یا مسجد به اندازه مساحت ارایه شده توسط نرم افزار اتوکد

 

  • امکان تشخیص قبله با توجه به جهت و راستای فرش های سجاده نصب شده

 

  • امکان انتخاب ترکیب بندی و ماهیت فرش سجاده بر مبنای دکوراسیون داخلی مسجد ( اعم از انتخاب رنگ و شفافیت زمینه متناسب با رنگ محیط همانند رنگ محراب ، رنگ پرده ها و رنگ پنجره ها ، انتخاب نوع طرح متناسب با سلایق و نیاز همچون طرح های ترنج دار و بدون ترنج، طرح های بدون ستون و… )

 

  • شستشوی آسان فرش های سجاده ای نسبت به سایر فرش های ماشینی

(14 دلیل مهم خرید فرش)

 

دیگر مزایای فرش محرابی نسبت به فرش ماشینی

  • ترمیم سریع تر فرش سجاده نسبت به فرش ماشینی ( به عنوان مثال در صورت بروز هرگونه مشکل در فرش سجاده تنها کافیست یک عدد سجاده ترمیم یا تعویض گردد ولی در صورت آسیب پذیری یک تخته فرش ۱۲ متری لازم است کل فرش ترمیم گردد)

 

  • تعویض سریع فرش سجاده نسبت به فرش های ماشینی با ابعاد ۶،۹ و ۱۲ متر. امکان بافت یک سجاده جهت جایگزین شدن فرش سجاده معیوب بسیار راحت تر از بافت یک تخته فرش ۱۲ متری و تعویض فرش می باشد . در ضمن تنوع طرح های فرش ماشینی بسیار بیشتر از فرش های سجاده ای بوده. و در صورت بروز مشکل بافتن فرش سجاده با همان طرح آسان تر از یافتن یک تخته فرش ۱۲ متری با طرح قبلی می باشد .

 

  • جمع کردن و مفروش نمودن فرش سجاده نسبت به سایر فرش های ماشینی آسان تر است .

 

  • یکپارچگی و نظم در طرح فرش های سجاده ای مفروش شده ( فرش های سجاده ای به دلیل یکپارچگی در طرح نسبت به فرش های ماشینی که ممکن است در طرح های مختلف باشد ، زیبایی بیشتری به محیط نمازخانه یا مسجد می دهد )

 

  • پرداخت هزینه کمتر جهت تعویض و ترمیم فرش سجاده ای نسبت به سایر فرش های ماشینی

 

  • امکان مفروش شدن نمازخانه های بسیار کوچک با مساحت کمتر از ۶ متر توسط فرش سجاده

(14 دلیل مهم خرید فرش)

 

فرآیند نصب فرش و فرش سجاده ای در شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان

خرید فرش سجاده، فرش محراب دار، فرش تشریفاتی با کیفیت مناسب و قیمت سجاده مناسب ، از پارامترهای کلیدی در انتخاب موفق فرش سجاده می باشد .

نصب دقیق و با کیفیت فرش سجاده ای نیز گامی موثر در خرید بهینه فرش های سجاده ای می باشد .

فرآیند جامع نصب ، برش و دور دوزی فرش های سجاده ای را می توان به شرح ذیل بیان نمود :

 

اخذ سفارش قبل از نصب سجاده فرش، فرش تشریفاتی

به منظور نصب یکپارچه فرش سجاده ای داخل مسجد یا نمازخانه بهتر است. تولید سجاده فرش مطابق با پلان و ساختار آن مسجد باشد . بدین معنی که اندازه رول ها دقیقا برابر با اندازه طول صف نماز بافته و نصب گردد .

البته در مورد نمازخانه ها یا مساجدی که دارای قبله متمایل هستند امکان بافت فرش دقیقا هم اندازه طول صف نمازگزاران وجود ندارد.

 

تعیین جهت قبله جهت مفروش نمودن فرش سجاده ای و سجاده فرش در سجاده فرش گل نرگس کاشان

اولین اقدام نصاب فرش سجاده ای، سجاده فرش د قبل از مفروش نمودن نمازخانه ، تعیین جهت قبله با قبله نما می باشد . به گونه ای که می توان گفت چنانچه نصاب پس از مفروش نمودن فرش سجاده ای متوجه اشتباه در تعیین جهت قبله گردد .

در این حالت دو مشکل ممکن است به وجود آید :

  • کوتاه شدن اندازه رول ها
  • افزایش ضایعات و پرت ناشی از نصب

(14 دلیل مهم خرید فرش)

 

مفروش نمودن فرش برای مسجد

در هنگام مفروش نمودن فرش سجاده ای، می بایست دو نکته اساسی را مد نظر داشت :

  • سطح مسجد یا نمازخانه

در برخی از نمازخانه ها ، سطح نمازخانه با موکت مفروش شده است . چنانچه فرش سجاده ای یا فرش تشریفاتی خریداری شده از کیفیت عالی برخوردار بوده و سنگین باشد ، پیشنهاد می گردد موکت را از سطح نمازخانه جمع و فرش سجاده روی زمین یا کف پهن گردد و دلیل آن این است که هنگامی که فرش سجاده روی موکت نصب می گردد ، احتمال چروک شدن و جمع شدن فرش سجاده بسیار زیاد می باشد .

 

  • روش نصب فرش برای مسجد

فرش های سجاده ای را می توان به دو روش آجری و موازی نصب نمود .

  • در روش موازی ستوان های فرش سجاده ای در تمامی ردیف ها دقیقا مقابل یکدیگر قرار می گیرند .
  • ولی در روش آجری ستون سجاده ردیف بعدی در روبروی نقطه وسط سجاده ردیف قبلی قرار می گیرد .

پیشنهاد می گردد از روش آجری استفاده گردد بدلیل اینکه احتمال برخورد نمازگزار در ردیف بعدی با نمازگزار ردیف قبلی برابر صفر است ، ولی در روش موازی امکان برخورد نمازگزاران در صفوف نماز بسیار زیاد می باشد .

 

برش فرش سجاده ای در شرکت گل نرگس کاشان

از عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت برش فرش سجاده ای می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • برش دقیق دور ستون های نمازخانه یا مسجد و چرخاندن سجاده به دور ستون با زاویه مناسب
  • برش کناره ها و حاشیه دیوارها بدون هرگونه انحراف و اضافی گذاشتن فرش سجاده ای بر روی لبه دیوار و دوردوزی و زیگزاگ نمودن رول های فرش سجاده ای

(14 دلیل مهم خرید فرش)

 

دور دوزی فرش سجاده ای

آخرین پارامتر موثر بر کیفیت و زیبایی نصب فرش سجاده ای، دوردوزی کامل و بدون نقص فرش ها می باشد .

دوردوزی و زیگزاگ فرش های سجاده ای می بایست به طور توپر و بدون هیچگونه فاصله بین خطوط نخ زیگزاگ باشد . به نحوی که رنگ نخ زیرین از نخ زیگزاگ بیرون نزند و زیبایی فرش سجاده ای حفظ گردد.

 

مونتاژ فرش سجاده ای در تصویر ارسالی مسجد شما

شرکت فرش و سجاده فرش گل نرگس کاشان در راستای مشاوره اثر بخش با مشتریان عزیز و اقدام به طراحی مسجد ارسالی آنان با طرح انتخابی نموده است.

بدین معنی که مشتریان عزیز می توانند تصویر مسجد خود را به همراه طرح انتخابی برای ما ارسال نموده و کارشناسان طراحی سجاده فرش گل نرگس کاشان فرش منتخب آنها را در داخل مسجد مونتاژ نموده و آنها می توانند مسجد یا نمازخانه خود قبل از خرید را تجسم نموده و با خیالی آسوده فرش سجاده را خریداری نمایند.

 

شرکت فرش گل نرگس کاشان، بهترین تولید کننده سجاده فرش، فرش سجاده ای

شرکت سجاده فرش گل نرگس اولین و بزرگترین و بهترین تولید کننده سجاده فرش ، فرش سجاده ای با در اختیار داشتن ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و با حضور تیم های حرفه ای در طراحی دکوراسیون داخلی برای مساجد، حسینیه ها، نمازخانه ها، مصلی ها، دانشگاه ها ، مدارس ، ادارات و … با رعایت اصول و استانداردهای لازم توانست. فرش ویژه مساجد بنام سجاده فرش را طراحی و تولید نماید و اولین و بهترین تولید کننده سجاده فرش در جهان محسوب می شود، در خدمت آبادگران خانه های خدا می باشد. شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان تولید کننده و صادرکننده نمونه سال های متوالی سجاده داخل و صادر به کشورهای عربی از افتخارات این شرکت میباشد.

(14 دلیل مهم خرید فرش)

 

نصب سجاده فرش به صورت موازی

خدمات ویژه شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان جهت سفارش فرش سجاده ای،سجاده فرش

مشاوره بهینه

از جمله مهمترین خدماتی است که شرکت سجاده فرش گل نرگس ، بهترین تولید کننده سجاده فرش در جهان ویژه مساجد مصلی ها، تکایا، نماز خانه های ادارات، موسسات ، آموزشگاه ها، سازمان ها، دانشگاه ها، مدارس و… در اختیار مشتریان خود می گذارد .

این بخش از خدمات توسط تیم بازرگانی شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان انجام می شود. که با ارائه کاتالوگ ، بروشور ، سی دی و اعزام نیرو همراه با نمونه سجاده در محل شما ، حق انتخاب را برای شما تضمین می کند.

ارائه کلیه ی خدمات حمل و نصب همراه با تجهیزات لازم ، دوخت و سردوزی در محل و فضای نمازخانه ، جزء مسئولیت و تعهدات شرکت سجاده فرش گل نرگس کاشان بزرگترین و بهترین تولید کننده سجاده فرش ، فرش سجاده ای می باشد.

(14 دلیل مهم خرید فرش)

 

مشخصات نوع بافت محصولات فرش های سجاده ای یا سجاده فرش گل  نرگس

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .)۴۴۰ شانه با تراکم ۸۰۰  تک نخ

فرش سجادهای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .)۴۴۰ شانه با تراکم ۸۰۰   صد در صد آکریلیک

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه  و . . .)۵۰۰شانه با تراکم  800 صد در صد آکرولیک

 فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه  و . . .)۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰  پلی استر

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه  و . . .)۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰  صد در صد اکریلیک هیت ست شده

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .)۵۰۰شانه با تراکم۱۲۰۰  صد در صد اکریلیک هیت ست شده

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ،فرش نمازخانه و . . .)۷۰۰شانه با تراکم۲۱۰۰صد در صد اکریلیک هیت ست شده

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .)۷۰۰شانه با تراکم ۲۲۵۰صد در صد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .)۷۰۰شانه با تراکم ۲۵۵۰   صد در صد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی، فرش نمازخانه و . . .)۱۰۰۰شانه با تراکم ۳۰۰۰   صد در صد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه   و . . .)۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰   صد در صد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

فرش سجاده ای(سجاده فرش، فرش مسجد، فرش محرابی ، فرش نمازخانه و . . .)۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰   صد در صد اکریلیک هیت ست شده دست بافت گونه

تولیدات شرکت سجاده فرش گل نرگس ، بهترین تولید کننده سجاده فرش همگی با نخ های ۱۰۰ درصد آکریلیک هیت ست شده میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه سفارش با مدیر فروش 09901879047 تماس حاصل فرمایید حتی در ایام تعطیل.

برای دیدن انواع فرش،فرش دست باف گونه، گلیم فرش، تابلوفرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای ، محرابی و مسجدی به کانال تلگرامی gncarpet@ مراجعه نمایید.

۱۰ دیدگاه برای “۱۴ دلیل مهم مزایای خرید فرش برای مسجد از شرکت فرش گل نرگس کاشان”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!