تماس:09901879047

تماس:09901879046

تابلو فرش، تابلو فرش ماشینی، تابلو فرش چاپی، تابلو فرش بافت، تابلو فرش چهره، قیمت تابلو فرش، خرید تابلو فرش، قیمت تابلو فرش چاپی، خرید تابلو فرش چاپی، قیمت تابلو فرش بافت، خرید تابلو فرش بافت، فروش تابلو فرش، فرش، فرش گل نرگس کاشان، هدیه ولنتاین، ولنتاین، بهترین هدیه ولنتاین، روز ولنتاین، روز عشق، هدیه روز عشق

بهترین هدیه ولنتاین

تابلو فرش

در افسانه‌ها آمده‌است در سده سوم میلادی در روم باستان یکی از پادشاهان به این نتیجه رسید که مردان جوان مجرد جنگجویان بهتری هستند چون قیدی به زن، فرزند و خانواده ندارند از این رو ازدواج را برای مردان جوان ممنوع کرد. در این میان کشیشی به نام « والنتین» به صورت مخفیانه پسران جوان را با دخترهای محبوب‌شان عقد می‌کرد که در نهایت توسط پادشاه به اعدام محکوم می‌شود (هدیه ولنتاین).

حالا اینکه این ماجرا چه قدر واقعی است هنوز سند مشخصی برایش پیدا نشده‌است و اینکه چرا ۱۴ فوریه به این روز نامگذاری شده‌است هم باز مشخص نیست . و اینکه چرا از نمادهای ولنتاین عروسک‌ خرس بزرگ است از نامشخص‌ترین اتفاقات این روز است.

اما چیزی که مشخص است هرساله این روز در کشورما روز به روز جدی‌تر برگزار می‌شود و تعداد نمادهای بیشتری پیدا می‌کند به طوری که از اواسط بهمن ماه چهره بسیاری از فروشگاه‌های شهر کاملا به رنگ قرمز در می‌آید و پول‌های زیادی خرج نمادهای این روز می‌شود تا ابراز محبتشان را با خریدن خرس‌های غول پیکر به هم ثابت کنند.

 

هدیه ولنتاین چه بخریم ؟

اما مساله ی مهمی که در روز ولنتاین با آن مواجه هستیم این است که برای ولنتاین چه کادویی بدهیم ؟ شرکت فرش گل نرگس کاشان ، همه ساله برای این روز ، سفارشات زیادی دارد. افراد زیادی هستند که برای این روز ، تابلو فرش به عشق خود هدیه می دهند.

این تابلو فرش می تواند به گونه های متفاوت باشد :

  • تابلو فرش آیه
  • تابلو فرش منظره
  • تابلو فرش های فرانسوی
  • تابلو فرش گل و گلدان
  • تابلو فرش های تندیس
  • تابلو فرش چهره

و گونه هایی مختلف از تابلو فرش . اما ما به شما پیشنهاد می دهیم که تابلو فرشی از چهره عشق خود تهیه کنید و به او هدیه بدهید. این هدیه ، ماندگارترین هدیه ولنتاین خواهد شد بسیار زیبا و شیک .

برای دیدن انواع تابلو فرش های ما به آدرس تلگرامی tablofarsheiran1@ مراجعه نمایید . در این آدرس ما دنیایی از تابلو فرش را به شما نشان داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!