تماس:09901879047

تماس:09901879046

تخفیف تابلو فرش، تابلو فرش، تابلو فرش ماشینی، تابلو فرش چاپی، تابلو فرش بافت، قیمت تابلو فرش، خرید تابلو فرش، قیمت تابلو فرش چاپی، خرید تابلو فرش چاپی، قیمت تابلو فرش بافت، خرید تابلو فرش بافت، فروش تابلو فرش، فرش، فرش گل نرگس کاشان

تخفیف تابلو فرش

یکی از بهترین هدیه هایی که برای هر مناسبتی می توان به عنوان کادو استفاده کرد و از زیبایی بی نظیری نیز برخوردار است . تابلو فرش است. در زمانی به علت اینکه تابلو فرش ها فقط دستباف بود ، قیمت تابلو فرش بسیار گران در می آمد. اما با ورود دستگاه ها و ماشین های بافندگی ، دیگر تابلو فرش به صورت ماشینی وارد عرصه بازار گردید. اما این تابلو فرش ها کیفیت چندانی نداشتند ، چرا که تعداد رنگ های موجود در فرش محدود بود. به همین خاطر این تابلو فرش ها از نظر زیبایی اصلا قابل مقایسه با تابلو فرش های دستباف نبودند (تخفیف تابلو فرش).

 

چه عواملی بر روی قیمت تابلو فرش تاثیر گذار است ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی ، و به روی کار آمدن دستگاه های دیجیتال بافندگی و همچنین با توجه به تنوع رنگ ها ، تابلو فرش های ماشینی ، رنگ تازه ای به خود گرفتند. و دیگر وارد رقابت با تابلو فرش های ماشینی شده بودند. از آنجایی که تابلو فرش ماشینی از لحاظ قیمت مواد و سریع بافته شدن ، هزینه ای کمتر را نسبت به تابلو فرش های دستباف در بر می گیرد. از این رو قیمت آنها نیز در برابر تابلو فرش های دستباف بسیار کمتر بوده. و چون قیمت تابلو فرش از دستباف ارزانتر و کیفیت آن نیز دیگر با تابلو فرش دستباف برابری می کرد. لذا استفاده از این تابلو فرش ها بسیار زیاد شد.  به گونه ای که امروزه این تابلو فرش ها بر روی دیوار هر خانه ای دیده شده و خودنمایی می کند و به دکوراسیون خانه زیبایی دو چندان می دهد.

شرکت فرش گل نرگس کاشان ، نیز در رقابت با دیگر تولید کنندگان تابلو فرش ، گوی سبقت را از لحاظ کیفیت و قیمت ربوده است. همچنین این شرکت به پاس احترام به مشتریان عزیز ، تعدادی از تابلو فرش های خود را به صورت محدود ، و با شرایط ویژه به فروش می رساند.

 

تخفیف تابلو فرش در شرکت فرش گل نرگس کاشان

این تابلو فرش ها با قیمت بسیار مناسبی در اختیار شما مشتری عزیز قرار می گیرد. همچنین این تابلو فرش ، هدیه ای بسیار ویژه برای عزیزان شما می شود. برای مناسبت های مختلف مثل عید نوروز ، روز دختر ، روز پدر ، روز مادر ، روز معلم هدیه ای مناسب برای پاتختی ، بهترین هدیه برای عروسی ، بهترین هدیه برای نوزاد تعدادی از این تابلو فرش ها را در این مقاله به نمایش می گذاریم .

برای دیدن تعداد بیشتری از این تخفیف تابلو فرش به آدرس تلگرامی tablofarsheiran.ir@ مراجعه نمایید.

 

 

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!