تماس:09901879047

تماس:09901879046

سجاده فرش ارزان، فرش ارزان، فرش سجاده ای ارزان، سجاده فرش باکیفیت، سجاده فرش درجه یک، فرش باکیفیت، فرش درجه یک، فرش سجاده ای باکیفیت، فرش سجاده ای درجه یک، فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش نمازخانه، فرش مسجد، فرش مسجدی، فرش نمازی، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، قیمت فرش مسجد، خرید فرش مسجد، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش سجاده ای، فرش گل نرگس کاشان، شرکت فرش گل نرگس کاشان، فرش محراب دار، فرش محرابی، فرش تشریفاتی، فرش قرمز، فرش هتل، فرش راه پله، فرش پله ای، قیمت فرش تشریفاتی، خرید فرش تشریفاتی، خرید بدون واسطه سجاده، خرید بدون واسطه فرش

خرید بدون واسطه فرش و سجاده فرش

بزرگترین تولید کننده فرش سجاده ای

شرکت فرش و سجاده فرش گل نرگس  کاشان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان سجاده فرش کاشان مشغول به فعالیت در عرصه ی تولید سجاده فرش و فرش محرابی، سجاده و جانماز برای مساجد و نمازخانه مدارس ، ادارات و سازمان ها و برای حسینیه ها و مصلی و … می باشد.

هدف ما تنها یک خرید آگاهانه و خرید بدون واسطه فرش و سجاده فرش در کنار جنس درجه یک و ۱۰۰ درصد اکریلیک و با قیمت واقعی می باشد. تمامی محصولات ما همراه با ضمانتنامه ۱۰ ساله و بیمه نامه ​فرش گل نرگس کاشان تقدیم مشتری می شود.

 

سجاده فرش ارزان

               خرید بدون واسطه فرش و سجاده فرش در شرکت گل نرگس کاشان

 

طرح و نقشه فرش ، چه تاثیری روی قیمت آن دارد ؟

اولین سوالی که برای هر خریدار فرش ایجاد میشود : در ابتدا سطح کیفی در طراحی و بافت و نقوش سجاده فرش و فرش ماشینی است.

در کاشان بیش از ۸۰۰ واحد فعال و غیرفعال فرش ماشینی و بیش از ۱۰۰ واحد تولید سجاده فرش و سجاده مسجدی وجود دارد . که موجب تنوع بی شمار فرش نمازخانه، فرش جانمازی، سجاده، جانماز و قالی ماشینی با کیفیت ها و قیمت های متفاوت می شود.

تمامی محصولات ​شرکت فرش و فرش سجاده ای گل نرگس  کاشان اعم از سجاده فرش ها و فرش های طرح ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه صد درصد اکریلیک هیت ست (بدون پرزدهی) می باشد. جدیدترین و مدرن ترین طرح های سجاده فرش در سجاده به کار رفته است.

 

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

(خرید بدون واسطه فرش و سجاده فرش)

نکته ای که وجود دارد اینست که : وجود عبارت ۱۰۰% اکریلیک به تنهایی ملاک بر کیفیت بالای سجاده فرش و فرش کاشان نمی باشد . و فاکتور های دیگری مانند دستگاه بافت سجاده و نوع نخ مصرفی در فرش سجاده ای و فرش نیز وجود دارد .

مثلا هرچقدر درصد پنبه در نخ ، بالاتر (درصد جوت و پلی استر پایین تر) باشد فرش و سجاده فرش مرغوب تر و کیفیت بالاتری دارد .

که لازم به ذکر است سجاده فرش ها و فرش های عرضه شده توسط ​شرکت گل نرگس کاشان همگی بافته شده از نخ ۱۰۰% پنبه اکریلیک هستند.

همچنین بافته شده توسط دستگاه های روز دنیا مانند HCP و HCI و ASR بلژیک و Schonherr آلمان و قابل تست با اتوی داغ می باشند.

 

خرید و قیمت سجاده فرش

پس از اطمینان از کیفیت جنس هر محصول برای یک خریدار، موضوع قیمت و اطمینان از واقعی بودن آن به وجود می آید. شرکت فرش سجاده ای گل نرگس کاشان در کنار عرضه عمده ی سجاده فرش و فرش و ملزومات آن و همکاری با فروشندگان و طراحان ماهر در سراسر کشور سعی دارد. تا با حذف واسطه ی میان تولید کننده و مصرف کننده، و خرید بدون واسطه فرش و سجاده فرش، بستری را برای خرید مستقیم از کارخانه نیز ایجاد نماید. که امتیازات زیادی برای هموطنان عزیز فراهم میاورد از جمله :

  • خرید با قیمت واقعی (که موقعیت جغرافیایی ، هزینه های نمایشگاهی و واسطه بر آن تاثیر نمی گذارد.)

 

  • اطمینان از اصل بودن جنس سجاده فرش خریداری شده (متاسفانه گاها دیده شده افرادی مخصوصا در فضای اینترنت با ایجاد برندسازی یا تغییر شناسنامه فرش و فرش سجاده ای اقدام به عرضه فرش بی کیفیت در قالب درجه یک می کنند.)

 

  • پشتیبانی مستقیم کارخانه ​فرش گل نرگس کاشان از جنس فروخته شده و همراهی حتی پس از تحویل و تکمیل فرایند خرید فرش و سجاده فرش

 

  • امکان بازدید و خرید مستقیم از کارخانه و دفتر مرکزی شرکت فرش گل نرگس کاشان

 

  • پشتیبانی نصب توسط کارشناسان نصب سجاده فرش و فرش

 

  • ارائه مشاوره در خرید فرش و سجاده فرش کاشان و …

 

با خرید بدون واسطه فرش و سجاده فرش ، با خیالی آسوده از کیفیت مطلوب استفاده کنید

امروزه با افزایش وسعت تجارت الکترونیک و اینترنت فضای مناسبی برای خرید و فروش انواع کالا و محصولات ایجاد شده است. که در این میان فرش ماشینی و سجاده فرش و منسوجات سهم خاص خود را در آن دارند .

اما متاسفانه در این میان مانند همیشه سودجو ها و متقلبانی که در بازار های فیزیکی وجود داشتند به بازار های اینترنتی نیز آمده اند. با ارائه ی سجاده فرش و فرش نامرغوب ، درجه دو و مشکل دار با شگرد های مختلف از فاصله دور از مشتری سو استفاده کرده. و اقدام به فروش فرش و فرش سجاده ای می کنند.

 

جهت سفارش و یا هرگونه اطلاعات با شماره تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ تماس حاصل فرمایید.

۲ دیدگاه برای “خرید بدون واسطه فرش و سجاده فرش از شرکت فرش گل نرگس کاشان”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!