تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش مسجد، فرش نمازی، سجاده فرش انفاق، فرش انفاق، فرش سجاده ای انفاق، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، فرش گل نرگس کاشان، فرش محرابی، فرش محرابدار

سجاده فرش انفاق

سجاده فرش (فرش نمازی، فرش نمازخانه) محرابی طرح انفاق رنگ زمینه زرشکی فرش گل نرگس کاشان

ابتدا به معنی لغوی انفاق می پردازیم: اصطلاح اِنفاق در قرآن و کتب اسلامی به معنی بخشش مال به فقیران برای کسب رضای خداست و در نزد عارفان به منزله کمال بخشش است. انفاق از ریشه «ن-ف-ق» است که به گفته راغب در مفردات به معنی «کم‌شدن» است (سجاده فرش انفاق).

فرش مسجدی انفاق نیز از دسته سجاده فرش های محراب دار می باشد. این طرح تا حدود بسیار زیادی به سجاده فرش آفاق شباهت دارد. و در رنگ آمیزی سجاده فرش کمی با هم تفاوت دارند.

سجاده فرش انفاق در رنگ های سورمه ای ، آبی ، سبز ، زرشکی ، و گردویی تولید می شود. این طرح نیز مثل طرح آفاق که بسیار به هم شباهت دارند، به طرح لوستر نیز معروف است.

برای دیدن تعداد بیشتری از طرح های ما شما می توانید به آدرس تلگرامی sajjadehfarshgolenarges@ مراجعه نمایید. برای دیدن انواع محصولات ما شما می توانید به آدرس تلگرامی gncarpet@  مراجعه نمایید.

امروزه با توجه به افزایش شبکه های اجتماعی و طرفداران زیاد این شبکه ها ، و تاثیر بسیار زیاد اینترنت بر روی زندگی افراد، بیشتر خریدها نیز به صورت آنلاینی انجام می پذیرد. ما هم بیشتر فروش های خود را به صورت آنلاینی انجام می دهیم.

شما می توانید با دیدن کاتالوگ های ما در واتساپ و تلگرام و اینستاگرام و توییتر ، طرح مورد نظر خود را برای سجاده فرش انتخاب کرده و همچنین رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.

برای سفارش می توانید با تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ تماس حاصل فرمایید . حتی در ایام تعطیل

طرح های موجود ما برای سجاده فرش، تولید آن برای هر نوع فرشی امکان پذیر خواهد بود. چه فرش های پلی استر و چه آکرولیک. همچنین برای شانه های مختلف فرش و برای تراکم های مختلف آن. اما برای طرح های شلوغ ، هر چه تراکم و شانه فرش بیشتر باشد و جنس فرش هم از آکرولیک باشد، طرح زیباتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!