تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش مسجد، فرش نمازی، سجاده فرش آرمان، فرش آرمان، فرش سجاده ای آرمان، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، فرش گل نرگس کاشان، فرش محرابی، فرش محرابدار

سجاده فرش آرمان

سجاده فرش (فرش نمازخانه، فرش مسجدی) محرابی طرح آرمان رنگ زمینه سبز فرش گل نرگس کاشان 

از دیگر سجاده فرش های محراب دار ، سجاده فرش آرمان می باشد. این سجاده فرش در رنگ های لاکی ، آبی فیروزه ای ، سبز و گردویی موجود است. طرح آرمان ، طرحی ساده است ، که در کناره های محراب دارای طرح می باشد.

 

قیمت سجاده فرش آرمان

قیمت این طرح نیز مانند دیگر طرح ها بستگی به عوامل زیر دارد :

  • وزن فرش :

هر چه وزن فرش بیشتر باشد ، یعنی مواد اولیه به کار رفته در آن بیشتر است . لذا قیمت فرش و سجاده فرش نیز بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است که امروزه متاسفانه برای سنگین جلوه دادن وزن فرش در هنگام آهار موادی مانند پودر سنگ به فرش اضافه می کنند که وزن فرش زیاد شود. ولی هنگام شست و شوی فرش این سنگینی و وزن کاذب از بین خواهد رفت. لذا توصیه می شود که فرش را حتما از مکان های مورد تایید و حتی الامکان از کارخانه فرش خریداری نمایید.

  • شانه فرش :

به تعداد رج های موجود در یک متر مربع از فرش شانه فرش می گویند. وقتی می گویند یک فرشی ۵۰۰ شانه است یعنی در یک متر مربع از فرش ۵۰۰ رج بافته شده است. هر چه شانه فرش بیشتر باشد یعنی تعداد رج های آن هم بیشتر است . لذا فرش از ظرافت بیشتری برخوردار خواهد بود. پس فرش با شانه ی بالا یعنی از مواد اولیه بیشتری برخوردار است.

تراکم فرش یعنی تعداد گره هایی که در یک متر مربع از فرش وجود دارد. وقتی می گوییم فرشی دارای تراکم ۱۰۰۰ است ، یعنی در یک متر مربع از آن ۱۰۰۰ گره وجود دارد. لذا با این اوصاف هر چه تراکم فرش بیشتر باشد یعنی مواد اولیه بیشتری در فرش به کار رفته است. فرش های با تراکم از لحاظ کیفیت خیلی بالا هستند . چرا که وقتی فرشی دارای تراکم بالاست یعنی رنگ و نخ بیشتری در آن به کار رفته است. وقتی شانه یک فرش بالا باشد یعنی جوت بیشتری در آن به کار رفته است. قیمت نخ از جوت خیلی بیشتر است . پس هر چه تراکم بالاتر باشد کیفیت فرش بهتر بوده و نرمی فرش هم بیشتر خواهد بود.

دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت فرش و سجاده فرش آرمان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تعداد رنگ موجود در فرش که خیلی تاثیر زیادی بر روی قیمت سجاده فرش آرمان ندارد. نوع دستگاهی که سجاده فرش را می بافد. هیت ست بودن یا نبودن رنگ فرش، جنس نخ . در مورد این موارد در مقاله های آتی صحبت خواهد شد.

شما می توانید برای دیدن انواع سجاده فرش های ما به آدرس تلگرامی سجاده فرش گل نرگس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!