تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش مسجد، فرش نمازی، سجاده فرش جلال، فرش جلال، فرش سجاده ای جلال، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، فرش گل نرگس کاشان، فرش محرابی، فرش محرابدار

سجاده فرش جلال

فرش های سجاده ای به دو دسته محراب دار و بدون محراب تقسیم بندی می شوند. سجاده فرش جلال از دسته طرح هایی است که جزو دسته ی دوم هستند . به فرش هایی که دارای محراب نباشند ، فرش های تشریفاتی یا راه پله ای گفته می شود. گاهی اوقات این فرش ها به فرش قرمز نیز شناخته می شوند.

سجاده فرش های تشریفاتی به جای داشتن محراب در وسط فرش ، دارای حاشیه ای به صورت نوار مانند در کنار فرش است . این حاشیه ممکن است به صورت نواری فقط در بالای فرش باشد. و گاهی نیز ممکن است به صورت نواری در دو طرف بالا و پایین فرش باشد. در فرش های بزرگتر اگر طرح تشریفاتی باشد این نوار چهار طرف فرش را احاطه می کند. طرح های تشریفاتی به غیر از نوار و حاشیه در کناره ها ، ممکن است کاملا ساده باشند و یا ممکن است دارای طرح های کوچک و ریز و ساده در داخل فرش باشند.

 

سجاده فرش جلال

سجاده فرش جلال هم از دسته سجاده فرش های تشریفاتی است . در قسمت بالایی فرش فقط یه نوار و حاشیه وجود دارد. داخل فرش به صورت طرح هایی مانند پنجره های فولاد است. در کل می توان که فرش جلال ، بسیار ساده است. ولی در عین سادگی بسیار زیبا و شیک است. مخصوصا اگر به صورت سجاده ای و در کنار هم چیدمان آن انجام شود که بسیار زیباتر و شکیل تر خواهد بود.

این سجاده فرش در چهار رنگ زرشکی ، لاکی ، گردویی و سبز تولید شده است.

سجاده فرش های تشریفاتی در بین اهل تسنن جایگاه ویژه ای دارد. البته امروزه این نوع فرش ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این فرش ها به فرش های هتل هم معروفند .

شما می توانید برای دیدن انواع سجاده فرش های تشریفاتی ما به آدرس تلگرامی sajjadehfarshegolenarges@ مراجعه نمایید.

و یا برای ثبت سفارشات خود با تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۶ در واتساپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!