تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش مسجد، فرش نمازی، سجاده فرش حدیث، فرش حدیث، فرش سجاده ای حدیث، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، فرش گل نرگس کاشان، فرش محرابی، فرش محرابدار

سجاده فرش حدیث

سجاده فرش(فرش مسجدی – فرش نمازخانه ) محرابی طرح حدیث رنگ زمینه زرشکی فرش گل نرگس کاشان

فرش سجاده ای باعث نظم دادن به صفوف مسجد می شود. علی الخصوص اگر سجاده فرش ها به صورت محرابی باشند. گاهی اوقات سجاده فرش به عنوان فرش محرابی نیز نامیده می شود. در صورتی که این نام به طور قطعی صحیح نیست ، چرا که بعضی از فرش های سجاده ای به صورت تشریفاتی بوده و محراب ندارند. اما جزء سجاده فرش ها محسوب می شوند .

شرکت فرش گل نرگس کاشان ، تعداد زیادی طرح برای فرش های سجاده ای تولید نموده است. یکی از این طرح های طرح حدیث است. سجاده فرش حدیث ، سجاده فرشی است که در دسته فرشهای محراب دار قرار دارد.

این طرح در قسمت محراب بسیار ساده است. و فقط در زمینه ی آن طرح پنجره ای قرار گرفته است.

 

رنگ هایی که برای فرش مسجدی حدیث وجود دارند چیست ؟

طرح حدیث در چهار رنگ برای فرش مسجدی تولید می شود : رنگ گردویی ، رنگ سبز ، رنگ زرشکی و رنگ آبی فیروزه ای .

بسته به سلیقه ی افراد و بسته به شرایط آب و هوایی استفاده از رنگ فرش سجاده ای متفاوت خواهد بود.در مورد انتخاب رنگ فرش سجاده ای در مقاله های قبلی مفصل صحبت کرده ایم . فرش هایی که دارای طرح سجاده ای هستند اگر ساده باشند ، هنگامی که در صف طولانی کنار هم قرار می گیرند، بسیار شکیل و زیبا می شوند.

گاهی شاید طرح شلوغ ، بسیار زیبا باشد و به صورت تکی و منحصر به فرد که باشد زیبایی و جلوه ی خاصی داشته باشد . اما هنگامی که به صورت سجاده فرش در کنار هم قرار می گیرند. ، از آن زیبایی اولیه کاسته می شود .

عکس این قضیه نیز وجود دارد . مثلا سجاده فرشی داریم که طرحی بسیار ساده دارد . شاید در نگاه اولیه ، زیاد خریدار را چذب نکند ، اما موقعی که این فرش های سچاده ای در کنار هم چیدمان می شوند ، جلوه ی خاصی به فضای مسجد و حسینیه و نمازخانه می بخشد.

فرش نمازخانه ای حدیث نیز از جمله فرش های سجاده ای ساده است که با طرح ساده ، هنگامی که به صورت ردیفی در می آید بسیار زیبا و شکیل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!