تماس:09901879047

تماس:09901879046

طرح تعویض فرش کهنه با فرش سجاده ای نو، تعویض فرش، تعویض فرش کهنه، تعویض فرش دست دوم، تعویض فرش کهنه با فرش نو، تعویض فرش کهنه مسجد، تعویض فرش مسجد، فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش نمازخانه، فرش مسجد، فرش مسجدی، فرش نمازی، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، قیمت فرش مسجد، خرید فرش مسجد، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش سجاده ای، فرش گل نرگس کاشان، شرکت فرش گل نرگس کاشان، فرش محراب دار، فرش محرابی، فرش تشریفاتی، فرش قرمز، فرش هتل، فرش راه پله، فرش پله ای، قیمت فرش تشریفاتی، خرید فرش تشریفاتی

تعویض فرش های کهنه ی مساجد

در طرح تعویض فرش ، شما می توانید فرش دست دوم و ماشینی خود را به شرکت فرش گل نرگس کاشان بفروشید و معادل رقم خریداری شده در مجموعه، فرش نو خریداری نمایید. همکاران ما در قسمت خرید فرش دست دوم با مراجعه به مسجد شما فرش ماشینی شما را ارزیابی و قیمت گذاری می نمایند و در قبال آن فرش های سجاده ای نو در اختیار مسجد شما قرار می دهند .

برای این منظور شما می توانید با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۵۷۴۰۳۰ – ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما جهت اعزام نفرات محاسب قیمت فرش به مسجد شما اقدامات لازم را انجام دهند.

 

اگر می خواهید یک فرش دست دوم را بفروشید حتما این کارها را انجام دهید!

فرش از جمله کالاهایی است که در ابران طرفداران زیادی دارد. فرقی نمی‌کند نو باشد یا کهنه. مهم اینجاست که همیشه مشتری خودش را دارد. و حتی خیلی‌ها دنبال انواع قدیمی‌تر آن هستند.

طرح، رنگ، نوع بافت، تراکم یا جنس فرش می‌تواند از جمله دلایلی باشد ، که خیلی‌ها تصمیم به فروش یا تعویض فرش می‌گیرند. البته مد هم بی تاثیر نیست. شاید زمانی مثلا فرش‌ های لاکی رنگ طرفداران زیادی داشت. ولی اکنون اکثرا به دنبال رنگ‌های گردویی، روشن یا حتی آبی هستند. که جلوه جدیدی در منزل خود ایفا کنند.

 

تعویض فرش نو با فرش دست دوم

شاید پشت شیشه خیلی از فرش فروشی‌ها دیده باشید که نوشته «تعویض فرش نو با فرش دست دوم »، که طبیعتا این کار برای فرش فروشی ها سود خوبی دارد. ولی قبل از هر اقدامی باید دو نکته یادتان باشد:

  • اول اینکه می توانید خیلی راحت کاری کنید که فرش‌ دست دوم تان ظاهر بهتری داشته باشد و خریدارانش زیادتر شود.
  • دوم اینکه تا می‌توانید سراغ واسطه‌ها نروید، خیلی ساده و بدون واسطه با مشتری روبرو شوید.

اما اگر می خواهید فرش دست دوم را بشویید اول از همه باید خوب آن را غبارگیری کنید. همان گونه که می‌دانید یا باید فرش را بتکانید یا با چوب بر پشت آن بزنید که البته باید به صورتی باشد که باعث پاره شدن فرش نشود.

 

نکته:

یادتان باشد اگر فرش‌ دست دوم تان دستباف است به هیچ عنوان از قبل آن را خیس نکنید. برای فرش‌ ماشینی و دستباف نیز از آب گرم استفاده نکنید و موقع شستن فرش سعی کنید در سطحی شیب‌دار باشد.

از موادی استفاده کنید که مانند پودرهای دستی خنثی باشند و در نهایت خوب فرش را بشویید. البته شامپوی فرش نیز گزینه‌ی مناسبی است که باید با یک ابر یا پارچه توری شکل کف آماده شده را روی فرش بکشید. یک روش دیگر هم برای مورد اول وجود دارد و این است که فرش تان را بدهید قالی شویی بشوید!

مهم این است که فرش شما تمیز، رفوشده و بدون مشکل باشد که زیبایی آن به چشم آمده و دل مشتری را برباید.

حذف واسطه

اما برای حذف واسطه‌ها می توانید خودتان شخصا فرش دست دوم تان را بفروشید. چندتا عکس زیبا از فرش تان تهیه کنید. یک متن تبلیغاتی کوتاه در حد چند جمله بنویسید. در سایت ها و شبکه های اجتماعی به صورت یک آگهی رایگان درج کنید. و ظرف چند روز بعدی فرش تان را با قیمتی بسیار مناسب بفروشید!

 

جهت هرگونه راهنمایی با شماره تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ تماس حاصل فرمایید. پاسخ گویی حتی در ایام تعطیل

یک دیدگاه برای “تعویض فرش های کهنه با فرش های سجاده ای نو”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!