تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش مسجد، فرش نمازی، سجاده فرش ایما، فرش ایما، فرش سجاده ای ایما، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، فرش گل نرگس کاشان، فرش محرابی، فرش محرابدار

فرش سجاده ای ایما

سجاده فرش (فرش سجاده ای ، فرش نمازی) محرابی طرح ایما و رنگ زمینه آبی فیروزه ای فرش گل نرگس کاشان

در ادامه طرح های فرش مسجدی، امروز به فرش سجاده ای ایما می پردازیم. ایما در معنی لغوی به معنی اشاره ، کنایه و گوشه است. سجاده فرش ایما از دسته سجاده فرش های محراب دار می باشد.

این سجاده فرش در چهار رنگ تولید می شود :

  • آبی
  • زرشکی
  • سبز
  • گردویی

در محراب تمامی این رنگ ها رنگ گردویی وجود دارد. و کلا رنگ غالب در این سجاده فرش رنگ گردویی است. اما بسته به شرایط آب و هوایی و سلیقه افراد، انتخاب رنگ سجاده ای متفاوت خواهد بود.

پیشتر در مورد اینکه چه منطقه ای چه رنگی را برای سجاده فرش یا فرش خود انتخاب می کنند صحبت کرده ایم. در اینجا به اختصار می گوییم که در مناطقی که گرد و غبار زیاد است بیشتر رنگ گردویی استفاده می شود. مناطق گرم ، رنگ آبی فیروزه ای و مناطق غرب کشور رنگ سبز بیشتر مورد استفاده است. همچنین در شمال کشور، رنگ لاکی و زرشکی. البته این گفته قطعیت صد در صد ندارد ولی در اکثر موارد انتخاب ها به این گونه بوده است.

 

قیمت سجاده فرش ایما

قیمت یک سجاده فرش به طرح آن بستگی ندارد و مانند قیمت فرش تعیین می شود.

شما می توانید برای اینکه ببینید چه عواملی بر روی قیمت یک سجاده فرش موثر است به مقاله قیمت سجاده فرش گل نرگس کاشان مراجعه نمایید.

تنوع طرح و رنگ برای سجاده فرش بسیار زیاد است. شما می توانید برای دیدن انواع سجاده فرش های ما با رنگ های متفاوت به آدرس تلگرامی sajjadehfarshegolenarges@ مراجعه نمایید. و انواع محصولات سجاده فرش ما را مشاهده نمایید.

با توجه به زیاد شدن کاربران اینترنتی و ساده و سهولت خرید اینترنتی، شرکت فرش گل نرگس کاشان نیز محصولات خود را به صورت اینترنتی در معرض فروش می گذارد.

برای خرید شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ تماس حاصل فرمایید. حتی در ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!