تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش مسجد، فرش نمازی، سجاده فرش ثامن، فرش ثامن، فرش سجاده ای ثامن، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، فرش گل نرگس کاشان، فرش محرابی، فرش محرابدار

فرش سجاده ای ثامن

سجاده فرش (فرش نمازخانه، فرش نمازی)محرابی با طرح ثامن رنگ زمینه سبز فرش گل نرگس کاشان

در این مقاله به فرش با طرح ثامن می پردازیم . فرش سجاده ای ثامن هم از دسته سجاده های محرابدار است .این طرح نیز بسیار زیبا و پر فروش است. در توصیف این سجاده فرش باید گفت که طرح ثامن به صورت گلدانی است که داخل قسمت پنجره مانند قرار گرفته است. سجاده فرش ثامن در رنگهای آبی فیروزه ای ، رنگ گردویی ، رنگ زرشکی و رنگ سبز موجود است. رنگ سفید و کرم در حاشیه های بالای فرش رنگ غالب است. همچنین اینکه حاشیه فرش نیز بسیار طرح زیبا و دلنشینی دارد.

شما می توانید برای دیدن انواع سجاده فرش به آدرس تلگرامی sajjadehfarshegolenarges@ مراجعه نمایید.

 

چه رنگی برای سجاده فرش زیباتر است ؟

رنگ های متدوال برای یک سجاده فرش رنگ های سبز ، آبی فیروزه ای ، سرمه ای ،زرشکی ، گردویی و گاهی رنگ لاکی است. رنگ لاکی تقریبا در این زمان یکی از رنگ های منسوخ شده است. و طرفداران آن کاسته شده است. اما دیگر رنگ ها بسته به سلیقه ی افراد و بسته به شرایط آب و هوایی منطقه همچنان تولید زیاد دارد.

رنگ آبی فیروزه ای علی الخصوص برای فرش بسیار کاربرد دارد . چرا که رنگی آرامش بخش است. برای فرش مساجد ، اینکه رنگ فرش به گونه ای باشد که زود کثیف نشود ، مساله ای بسیار حائز اهمیت است. که در مقاله های بعدی به بحث در این مورد خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!