تماس:09901879047

تماس:09901879046

فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش مسجد، فرش نمازی، سجاده فرش ترمه، فرش ترمه، فرش سجاده ای ترمه، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، فرش گل نرگس کاشان، فرش محرابی، فرش محرابدار

فرش مسجدی ترمه

فرش مسجدی می تواند هم محرابدار باشد و هم به صورت غیر محرابی. ممکن است به صورت سجاده ای و با عرض ۱٫۲۵ تولید شود . و یا ممکن است بسته به سلیقه هیئت امنای مسجد به صورت فرش های بزرگتر تهیه شود. فرش مسجدی اگر به صورت سجاده ای تهیه شود . به دو صورت خواهد بود یا محرابدار است و یا بدون محراب و به صورت تشریفاتی (فرش مسجدی ترمه) .

فرش های تشریفاتی که فرش های راه پله ای هم گفته می شود. این نوع فرش در بین اهالی تسنن ، خواهان زیادی دارد.

سجاده فرش ترمه جزء فرش های محراب دار هستند. این طرح دارای محرابی در وسط فرش سجاده فرش ترمه در چهار رنگ تولید می شود :

  • سبز
  • گردویی
  • آبی
  • زرشکی

فرش هایی که تحت عنوان سجاده فرش تولید می شود همان طور که اشاره کردیم ، دارای عرض ۱٫۲۵ سانتیمتر است. که این یعنی هر صف دارای عرض ۱٫۲۵ سانتی متر است. فرش مسجدی ترمه که دارای محراب است ، هر محراب آن حدود ۶۲٫۵ سانتی متر عرض دارد. یعنی هر سجاده فرش دارای ۶۲٫۵ عرض و ۱٫۲۵ سانتی متر طول است. و هر سجاده فرش جایگاه هر نمازگزار را مشخص می کند که همین عامل باعث ایجاد نظم در بین صفوف نمازگزاران می شود.

 

قیمت فرش مسجدی ترمه

اینکه بگوییم سجاده فرش ترمه بستگی به طرحی که دارد ، قیمت آن متفاوت خواهد بود اشتباه است. شرکت فرش گل نرگس کاشان ، قادر است که هر طرحی که طبق نظر مشتری باشد را بر روی فرش و سجاده فرش انجام دهد و این طرح بر روی قیمت سجاده فرش تاثیر گذار نخواهد بود.

عواملی که بر روی قیمت هر فرشی تاثیر گذار هستند این موارد هستند :

  • جنس نخ ( آکرولیک است یا پلی استر یا بی سی اف )
  • تراکم فرش
  • شانه فرش
  • هیت ست بودن یا نبودن نخ فرش ( دارای پرز است یا بدون پرز )
  • وزن فرش
  • نوع دستگاهی که فرش را می بافد
  • خواب فرش

این نکته نیز قابل اهمیت است که در فرش های مساجد که تعداد و متراژ معمولا بالاست قیمت فرش نسبت به فرش های خانه مناسبتر خواهد بود. ما فرش های مسجدی را به صورت ۴۴۰ شانه ، ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه تولید می کنیم. البته در فرش های مسجدی که مستمع مجبور است چند ساعت در مسجد بنشیند فرش های ۵۰۰ شانه مناسبتر هستند.

همان طور که در مقاله های قبلی هم اشاره کردیم هر چقدر تراکم و شانه فرش بالاتر باشد ، به علت اینکه نقش و نگار ریزتر می شود و برای اینکه این نقش و نگار نمایش داده شود ، باید از خواب فرش کم شود. لذا از نرمی فرش کاسته خواهد شد. از این رو فرش های ۵۰۰ شانه برای مساجد و نمازخانه ها و حسینیه ها توصیه می شود.

برای متراژهای بالاتر از ۲۰۰ متر هزینه حمل و نقل و نصب رایگان خواهد بود. ما کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه ارائه می دهیم. شما می توانید بعد از مفروش نمودن مسجد ، مقداری از کار را به عنوان نمونه به آزمایشگاه نساجی ارائه دهید تا کیفیت کار به شما ثابت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!