تماس:09901879047

تماس:09901879046

سجاده فرش ارزان، فرش ارزان، فرش سجاده ای ارزان، سجاده فرش باکیفیت، سجاده فرش درجه یک، فرش باکیفیت، فرش درجه یک، فرش سجاده ای باکیفیت، فرش سجاده ای درجه یک، فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش نمازخانه، فرش مسجد، فرش مسجدی، فرش نمازی، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، قیمت فرش مسجد، خرید فرش مسجد، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش سجاده ای، فرش گل نرگس کاشان، شرکت فرش گل نرگس کاشان، فرش محراب دار، فرش محرابی، فرش تشریفاتی، فرش قرمز، فرش هتل، فرش راه پله، فرش پله ای، قیمت فرش تشریفاتی، خرید فرش تشریفاتی، خرید بدون واسطه سجاده، خرید بدون واسطه فرش

قیمت سجاده فرش

شرکت فرش و سجاده فرش گل نرگس کاشان با شعار” کیفیت بهترین تبلیغ ماست “، شروع به تولید فرش سجاده ای در تولید انبوه با کیفیت سجاده عالی و قیمت مناسب و ۱۰۰ درصد اکرولیک نموده است.

شرکت فرش گل نرگس کاشان با بهره گیری از تجربیات پرسنل مجرب و کارشناسان ماهر، سجاده های خود را در طرح های تشریفاتی و محرابی و اسپرت و … در نقش های مختلف در سری رنگ های متنوع تولید می کند.

سجاده مسجد، مدرسه، مصلی، حسینیه ، ادارات ، سازمان ها و … از جمله سفارشات شرکت فرش گل نرگس کاشان در عرصه ملی و عمده برای هموطنان گرامی و مدیران و مسئولان نهادهای اجتماعی بوده است.

 

سجاده فرش ارزان و با کیفیت بالا نسبت به سایر تولید کنندگان

قیمت سجاده در شرکت گل نرگس کاشان نسبت به دیگر تولیدکنندگان فرش سجاده از تخفیف و مزایای بیشتری برخوردار است. شرکت گل نرگس کاشان سجاده های خود را طی ارسال نمونه سجاده برای مشتریان محترم و تاییدیه قطعی از جانب مشتریان و خریداران محترم به فروش می رساند.

شرکت گل نرگس کاشان با توجه به سلیقه و نوع طرح و قیمت و برآورد هزینه های خرید، مشاوره لازم جهت انتخاب فرش و فرش سجاده ای را به هم میهنان گرامی می دهد.

قیمت فرش محرابی گل نرگس کاشان نسبت به تولیدات دیگر شرکت های تولیدی فرش سجاده ای به نسبت بالایی ارزان تر می باشد. بعضا با در نظر گرفتن نوع جنس و مرغوبیت سجاده و به همراه نصب رایگان و حمل و نقل سجاده، هزینه ای کمتری را برای مشتریان عزیز در پی دارد.

 

ضمانت نامه فرش گل نرگس کاشان برای فرش های سجاده ای

شرکت فرش گل نرگس کاشان با قدمتی چندین ساله توانسته است اعتماد بالایی را در بین دیگر شرکت های تولیدی سجاده فرش کسب کند. وجود سجاده فرش گل نرگس کاشان مجال انتخاب به دیگر شرکت های فرش سجاده ای را نمی دهد. مردم عزیز با تکیه بر نام و نشان فرش و سجاده فرش گل نرگس کاشان اقدام به انتخاب و خرید می نمایند. شرکت گل نرگس کاشان به پاس قدردانی و حمایت از مشتریان گرامی صدور ضمانت نامه چند ده ساله برای فرش سجاده ای شرکت خود کرده است.

با توجه به افزایش روزافزون قیمت نخ و و به تبع از آن افزایش قیمت فرش سجاده ای، شرکت گل نرگس کاشان همواره در نظر داشته است. با رعایت حال مشتریان گرامی قیمت سجاده فرش های تولیدی خود را به میزان قابل توجهی با تخفیف به خریداران عزیز عرضه نماید. تا بتواند بدین وسیله در ارج نهاندن به این امورات احسن و مبارک مساعدتی نموده باشد.

تخفیف قیمت سجاده فرش در ماه های محرم، رمضان، ربیع الاول و اعیاد ملی مذهبی

شرکت گل نرگس کاشان بنابر تعهداتی که در مجموعه خود دارد. سعی نموده است که بهترین تولیدات فرش و سجاده فرش را به خریداران ارائه نماید. تخفیف های خود را در خرید های فصلی و در ماه هایی چون ماه مبارک رمضان، ماه محرم و ماه ربیع الاول و اعیاد ملی مذهبی پخش نماید. تا خریداران در ایام مذکور از فروش ویژه سجاده فرش و تخفیف قیمت سجاده فرش برخوردار شوند.

شرکت گل نرگس کاشان ، سجاده مدارس و مساجد ، ادارات  و … را با نصب و بافت نام واقفان و نصب نام و مشخصات ارگان ها و سازمان ها و ادارات انجام می دهد. تا این یادگار معنوی و جاودان در ظاهر نیز تا سالیان سال حاکی از وسعت بذل و بخشش کریمانه واقفان و خیران و موسسات نامبرده باشد.

 

قیمت فرش سجاده ای و تنوع رنگ را با دیگر شرکت های سجاده فرش مقایسه کنید. و در صورت تایید شرکت فرش گل نرگس کاشان را انتخاب نمایید.

در صورت هرگونه سوال و یا سفارش خرید با شماره تلفن ۰۹۹۰۱۸۷۹۰۴۷ حتی در ایام تعطیل تماس حاصل فرمایید.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!