تماس:09901879047

تماس:09901879046

کدام فرش ماشینی بهتر است؟، فرش، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش نماز، فرش نمازخانه، فرش مسجد، فرش مسجدی، فرش نمازی، قیمت فرش، قیمت سجاده فرش، خرید فرش، خرید سجاده فرش، قیمت فرش نماز، خرید فرش نماز، قیمت فرش مسجد، خرید فرش مسجد، قیمت فرش سجاده ای، خرید فرش سجاده ای، فرش گل نرگس کاشان، شرکت فرش گل نرگس کاشان، فرش محراب دار، فرش محرابی، فرش تشریفاتی، فرش قرمز، فرش هتل، فرش راه پله، فرش پله ای، قیمت فرش تشریفاتی، خرید فرش تشریفاتی، فرش ماشینی، فرش 700 شانه، فرش 500 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه

کدام فرش ماشینی بهتر است؟ ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ یا ۱۵۰۰ شانه؟

به جز افراد معدودی که به هر دلیلی برای خرید فرش ماشینی ارزان به کاشان می آیند و فقط به قیمت فرش توجه می کنند نه به کیفیت آن، اکثر افراد به دنبال خرید بهترین فرش ماشینی برای خانه خود می باشند. (کدام فرش ماشینی بهتر است؟)

اولین سوال این افراد بعد از ورود به کارخانه، این است که کدام فرش ماشینی بهتر است؟ ۷۰۰ شانه،۱۰۰۰ شانه یا ۱۲۰۰ شانه. در جواب باید گفت که اگر بخواهیم فرش ها را از لحاظ قیمت در مقایسه با کیفیت بررسی کنیم:

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه گوی سبقت را از بقیه فرش های ماشینی خواهد ربود. چرا که تمام فرش های ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه از نظر جنس، نخ و نوع بافت یکسان بوده و ماندگاری آنها تقریباً با هم برابر است. اما قیمت فرش ۷۰۰ شانه به مراتب پایین تر از بقیه می باشد.

اگر به دنبال ویژگی خاصی در فرش باشیم نتیجه متفاوت خواهد شد. افرادی که بیشتر عادت دارند بر روی فرش بنشینند و از مبل استفاده نمیکنند. معمولاً به دنبال فرش های ضخیم تر و نرم تر میگردند. توصیه ما به این افراد خرید فرش ۷۰۰ شانه می باشد.

توجه داشته باشید که با افزایش شانه و تراکم، ضخامت فرش ماشینی کمتر شده و بر لطافت آن افزوده خواهد شد.

کدام فرش ماشینی بهتر است؟

اما افرادی که زیبایی فرش در اولویت اول آنها قرار دارد و بیشتر از مبل استفاده می کنند. بهتر است که فرش ۱۰۰۰ شانه یا فرش ۱۲۰۰ شانه را خریداری نمایند. زیرا این فرش ها به‌ دلیل تراکم بسیار بالایی که دارند بسیار ریزبافت می باشند و این ریزبافت بودن زیبایی آنها را دو چندان کرده است.

در یک جمله می توان گفت: « این که ما به دنبال کدام ویژگی در فرش هستیم، مشخص می کند که کدام فرش ماشینی بهتر است ؟»

فرش مناسب برای مساجد کدام است؟

اولین سوالی است که خریداران فرش های سجاده ای، سجاده فرش، فرش محرابی، فرش های مسجد مطرح میکنند. فرش مناسب به عنوان فرش سجاده ای، فرش مسجد، فرش محرابی کدام است؟

در جواب باید گفت که اگر بخواهیم فرش ها را از لحاظ قیمت در مقایسه با کیفیت بررسی کنیم. فرش مناسب، فرش سجاده ای ۷۰۰ شانه گوی سبقت را از بقیه فرش های ماشینی خواهد ربود. چرا که تمام فرش های ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه از نظر جنس نخ و نوع بافت یکسان بوده و ماندگاری آنها تقریباً با هم برابر است. اما قیمت فرش ۷۰۰ شانه به مراتب پایین تر از بقیه می باشد. و از این لحاظ فرش مناسب، فرش ۷۰۰ شانه خواهد بود.

در مساجد و حسینیه ها، تکایا، نمازخانه ها و… افراد مجبور هستند برای مدت کوتاه یا طولانی بر روی فرش بنشینند. معمولاً فرش های ضخیم تر و نرم تر فرش مناسب هستند. فرش های ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه دارای این خصوصیات میباشند.

۱۳ دیدگاه برای “کدام فرش ماشینی بهتر است؟”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!