تماس:09901879047

تماس:09901879046

عوامل موثر بر قیمت تابلو فرش ، شرکت فرش گل نرگس کاشان، تابلو فرش، تابلو فرش ماشینی، تابلو فرش چاپی، تابلو فرش بافت، قیمت تابلو فرش، خرید تابلو فرش، قیمت تابلو فرش چاپی، خرید تابلو فرش چاپی، قیمت تابلو فرش بافت، خرید تابلو فرش بافت، فروش تابلو فرش، فرش، فرش گل نرگس کاشان

عوامل موثر بر قیمت تابلو فرش

تابلو فرش ها به عنوان فزاینده زیبایی در دکوراسیون خانه ، نقش به سزایی دارند (عوامل موثر بر قیمت تابلو فرش).

تابلو فرش انواع مختلفی دارد :

  • تابلو فرش های دستباف
  • تابلو فرش های ماشینی به صورت بافت
  • تابلو فرش های ماشینی به صورت چاپی

بسته به هر کدام از این نوع تابلو فرش که خریداری نماییم قیمت تابلو فرش نیز متفاوت خواهد بود. تابلو فرش های دستباف به علت استفاده از نیروی بافت دستی که قیمت بسیار بیشتری از تابلو فرش های ماشینی داشته و در این مقاله مورد بحث ما نمی باشند.

در این مقاله به چگونگی قیمت گذاری تابلو فرش های ماشینی بافت و چاپی خواهیم پرداخت.

 

عوامل موثر بر قیمت تابلو فرش

چندین عامل بر روی قیمت تابلو فرش تاثیر گذار خواهد بود.

  • اولین عامل این است که تابلو فرش سفارشی است یا به صورت عام در شرکت موجود است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که : اگر تابلو فرش در شرکت به صورت بافته شده موجود باشد. چون تعداد زیاد است ، قیمت آن هم به تعداد تقسیم می شود. یعنی اینکه ، چون قبلا نقشه ای از تابلو فرش در شرکت تهیه شده است. لذا مشتری ، دیگر قیمت نقشه را نخواهد پرداخت و به این ترتیب قیمت تابلو فرش ، اگرچه به صورت بافت است. ولی قیمت آن بسیار مناسب خواهد بود. این نوع تابلو فرش ، از همه تابلو فرش ها ارزانتر است.

از نمونه این تابلو فرش ها ، تابلو فرش های آیه است که شامل تابلو فرش آیت الکرسی ، تابلو فرش و ان یکاد ، تابلو فرش چهارقل ، تابلو فرش سوره توحید ، تابلو فرش آیات معروف و .. است. تابلو فرش های تصویر که شامل تابلو فرش های ایرانی زیبا ، تابلو فرش های فرانسوی زیبا ، تابلو فرش رومی ، تابلو فرش اماکن مقدس ، تابلو فرش ائمه ، تابلو فرش امامان ، تابلو فرش معصومین ، تابلو فرش رهبری ، تابلو فرش امام خمینی و …

  • دومین عامل موثر بر قیمت تابلو فرش این است که این تابلو فرش سفارشی است ؟

اگر تابلو فرش بنا به سفارش مشتری وارد مرحله بافت شود، لذا باید نقشه ای جداگانه برای آن تهیه شود. این تابلو فرش چون مختص خود مشتری بافته می شود ، لذا پول نقشه نیز بر روی تابلو فرش محاسبه خواهد شد. تابلو فرش هایی که به این روش تولید می شوند ، قیمت بالایی خواهند داشت. و چون طبق سفارش مشتری می باشد در انواع سایز ها و در انواع تراکم ها قابل بافت خواهند بود.

در این نوع روش بافت ، با توجه به اینکه فرش سفارشی به صورت دو خواب زیر و رو بافته می شود. لذا تابلو فرش مورد نظر به صورت جفتی تهیه خواهد شد و در صورت نداشتن نوشته هر دو خواب آن نیز مورد استفاده خواهد شد. اگر تابلو فرش سفارشی بافتی نوشته داشته باشد ، با توجه به اینکه تابلو فرش دو خواب دارند و خواب زیر بر عکس خواب رو خواهد بود. لذا اگر نوشته در تابلو فرش باشد ، نوشته خواب زیر بر عکس خواهد بود .

 

آیا تابلو فرش خواب زیر که دارای نوشته است مورد استفاده خواهد بود ؟ 

در گذشته این خواب تابلو فرش دیگر مورد استفاده نبود و دور انداخته می شد. اما با خلاقیت نیروهای شرکت فرش گل نرگس کاشان ، این تابلو فرش ها مورد اصلاح در قسمت نوشته قرار گرفته و این قسمت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

عوامل موثر بر قیمت تابلو فرش

  • سومین عامل موثر بر قیمت تابلو فرش این است که تابلو فرش چاپی باشد.

امروزه بیشتر تابلو فرش ها به صورت چاپی تهیه می شود. چرا که این تابلو فرش ها به خاطر تعداد زیاد رنگ ، از زیبایی بیشتری نسبت به تابلو فرش های بافت ماشینی برخوردار هستند. این تابلو فرش ها به صورت چاپ عکس بر روی تابلو فرش سفید و خام است. این تابلو فرش ها دیگر هم سفارشی است هم اینکه نسبت به سفارشی های بافتی ، قیمت بسیار پایین تری دارد.

در حال حاضر ، این نوع تابلو فرش ها به عنوان هدیه ای برای مراسم های تولد ، به عنوان پاتختی ، و دیگر مراسمات کاربرد دارد. همچنین جهت تقدیر از خیرین ، استادان دانشگاه ، معلمان ، مدیران ادارات در مراسم تودیع و معارفه و…. از تابلو فرش چاپی استفاده می شود. در مراسم تکریم از خانواده های معظم شهدا نیز ، تابلو فرش شهدا که اکثرا به صورت چاپی تهیه می شود بسیار پر کاربرد است.

 

سوال های رایج هنگام خرید نوع تابلو فرش کدامند ؟

من تابلو فرش آیه می خواهم بهتر است از کدام روش های تولید تابلو فرش خرید نمایم ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر این تابلو فرش ، در شرکت فرش گل نرگس کاشان و یا تابلو فرش ایران که دنیایی از تابلو فرش است ، موجود است. لذا بهتر است از تابلو فرش های بافتی استفاده شود. چرا که قیمت این نوع تابلو فرش ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب یافت خواهد شد.

می خواهم برای جشن تولد دوستم هدیه ای ببرم . تصمیم گرفتم تابلو فرش چهره او را تهیه کنم ، از کدام نوع تابلو فرش تولیدی شرکت شما استفاده کنم ؟

در مواقعی که تابلو فرش شما سفارشی است و بیشتر از یک عدد از تابلو فرش مورد نیاز شما نیست. ما به شما تابلو فرش چاپی را پیشنهاد می دهیم چرا که علاوه بر اینکه سفارش شما را انجام داده ایم قیمت بسیار مناسبی در برابر تابلو فرش بافتی خواهد داشت. و هم اینکه با پول کم ، تابلو فرشی بسیار زیبا هدیه داده اید.

عوامل موثر بر قیمت تابلو فرش

می خواهم عکس نوه ام که بسیار شیرین و دلنشین است را به دخترم هدیه بدهم. دوست دارم از همان عکس خودم هم تابلو فرش داشته باشم ، کدام نوع تابلو فرش را سفارش و خریداری نمایم ؟

در پاسخ به این دوست عزیز باید به عرض برسانیم که در این حالت بهتر است از تابلو فرش بافتی استفاده نماید. چون در این حالت دو عدد تابلو فرش به فرد سفارش دهنده تعلق خواهد گرفت . که قیمت هر عدد آن از یک تابلو فرش چاپی کمتر خواهد بود. در این حالت شما تابلو فرشی خواهید داشت که ضمانت مادام العمر دارد که تا زمانی که به آن صدمه ای وارد نشود این تابلو فرش ماندگار خواهد بود با زیبایی بالا .

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!